Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Fenixjuh
Pfff....
Ik ben kapot....
De LHV heeft besloten dat het niet wenselijk is om op dit moment doktersassistentes meer dan 4 uur achter elkaar aan de telefoon te laten zitten.
Dat is een leuke theorie, maar niet werkbaar in de praktijk. Mijn collega is gelukkig ternauwernood van vakantie thuis gekomen, maar vandaag zou er iemand anders zijn.
Door deze maatregel gaat mijn vaste vrije dag van morgen niet door, das even balen want daar was ik wel op voorbereid.
Daarna dus halve dagen, om en om.

Ik pak misschien strakjes nog een drankje en duik vroeg mijn bed in....

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door Siberienne
Fenixjuh schreef: ma 16 mar 2020, 19:53 Pfff....
Ik ben kapot....
De LHV heeft besloten dat het niet wenselijk is om op dit moment doktersassistentes meer dan 4 uur achter elkaar aan de telefoon te laten zitten.
Dat is een leuke theorie, maar niet werkbaar in de praktijk. Mijn collega is gelukkig ternauwernood van vakantie thuis gekomen, maar vandaag zou er iemand anders zijn.
Door deze maatregel gaat mijn vaste vrije dag van morgen niet door, das even balen want daar was ik wel op voorbereid.

Sterkte! En dank voor je inzet :-*
Door Fenixjuh
Hihi, thnx maar het voelt niet echt al 'vechten' als ik hoor wat er in Italië gebeurd :shy: :'(

En de klap voor mij komt niet deze week, nu is iedereen nog vol begrip... Maar volgende week (en daarna), wanneer doordringt dat de huisarts ECHT GEEN tijd heeft voor kniepijnen en rugpijnen die al 2 maanden opspelen, en de wachtlijsten in het ziekenhuis gaan oplopen, worden mensen vast ongeduldiger.... ::)

Voor nu eerst een kop koffie en een eitje :)
Door dinky89
Hier ook een kopje koffie :-)

Ik hoop dat de mensen een beetje redelijk tegen je blijven doen fenixje!
Uit bescherming voor patiënten weet ik dat fysio praktijk waar mijn moeder werkt de deuren al heeft gesloten en bij mijn opa waren controle afspraken in zkh vanwege zijn hart al afgezegd. Niet noodzakelijke zorg komt wel weer na de crisissituatie :-*
Door Kaio
Fenixjuh schreef: ma 16 mar 2020, 19:53 Pfff....
Ik ben kapot....

Sterkte! :-*

Ik heb nog een afspraak staan bij de dierenarts vrijdag in NL, hoop dat die nog kan ( mede doordat ook Oli iets heeft wat lijkt op een spier oid in zijn voorkant ergens,maar wat ik niet kan vinden ) , en dan kan ik ook ff vragen of ik wat recepten oid kan krijgen. Maci krijgt nl harttabletten ed. Kan ik die wellicht online regelen, als dat moet.

Verder zou ik geloof ik nu liever niet naar de dokter gaan verder, gewoon wegblijven daar :biggrin2:

Colaatje hier op dus betekent dat ik maar weer eens wat moet gaan doen :biggrin2:
Door sam28
De DA praktijk hier blijft gewoon doorwerken. Ze zei gister dat ik de enige was geweest waarvan het echt nodig was dat ik was gekomen. Maar zei ze ook dat als ze nu alleen nog spoedzorg zouden doen dat het zich opstroopt en alle niet spoed straks ineens gaat komen. Vandaar dat ze toch maar door gaan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door