Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Anne in Zweden schreef: zo 15 mar 2020, 19:07 Volgens mij komen we de Denemarken niet meer in en door, maar toch bedankt! :biggrin2:
Ik weet niet of Göteborg Kiel nog in de vaart is?

ML’s werk gaat misschien ook paar weken sluiten en hij heeft al spijt dat hij niet in Zweden is gebleven. :biggrin2:
Door KarenH
-Annemarie- schreef: zo 15 mar 2020, 19:03 Wij (Drenthe) komen z.s.m. met een officiële mededeling over de opening van de bieb. ;)
Gaan jullie niet dicht? Beetje ver om naar jullie te rijden voor een boek. ::)

De bieb zit hier in Brielle in een cultuurhuis, samen met zwembad en theater. En net hadden we dus al de melding dat de toko dicht gaat.
Ze maken het wel mogelijk om extra ebooks en luisterboeken te bestellen....nah, niet mijn ding. Gelukkig heb ik nog best veel liggen om te lezen, filmpjes te kijken, marketingplannen te schrijven enz. Maar om de een of andere reden word ik altijd beetje onrustig als ik niet genoeg leesvoorraad heb....ik ben een beetje een verslaafde, ik weet het. ;D
Door Anne in Zweden
Siberienne schreef: zo 15 mar 2020, 19:36 Ik weet niet of Göteborg Kiel nog in de vaart is?

ML’s werk gaat misschien ook paar weken sluiten en hij heeft al spijt dat hij niet in Zweden is gebleven. :biggrin2:
Hoezeer ik Pauline ook liefheb, ik blijf voorlopig lekker veilig opt pladdelaaand hier in Noord-Zweden. :biggrin2:
Door -Annemarie-
KarenH schreef: zo 15 mar 2020, 19:38 Gaan jullie niet dicht? Beetje ver om naar jullie te rijden voor een boek. ::)

De bieb zit hier in Brielle in een cultuurhuis, samen met zwembad en theater. En net hadden we dus al de melding dat de toko dicht gaat.
Ze maken het wel mogelijk om extra ebooks en luisterboeken te bestellen....nah, niet mijn ding. Gelukkig heb ik nog best veel liggen om te lezen, filmpjes te kijken, marketingplannen te schrijven enz. Maar om de een of andere reden word ik altijd beetje onrustig als ik niet genoeg leesvoorraad heb....ik ben een beetje een verslaafde, ik weet het. ;D
;D
Jawel, wij zijn in ieder geval gesloten tot 6 april.
https://www.bibliothekendrenthe.nl/coronavirus

Boeken hamsteren! :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door