Toch nog een fijne tijd gewenst

Moderator: Lizzy
tt-tjes schreef: ↑za 18 apr 2020, 17:12 Iedere dag maak ik Balou zijn tandjes schoon met een nat watteschijfje, om het bloed er af te halen. 2 dagen geleden zag ik dat de tumor een kies uit zijn kaak aan het drukken is. Die zit al helemaal los. We hebben de zeer moeilijke beslissing genomen om hem maandag te laten gaan, om hem verdere ellende te besparen.Ach
Gelukkig heb ik een plaatselijke da die Balou ook kent gevonden die thuis komt. Eersel was geen optie, daar moest ik hem bij de auto afgeven. Ze weken daar niet vanaf.
Ik geniet nog een paar dagen van mijn vent en neem daarna afscheid. Ik heb het gevoel of mijn hart er uit gerukt wordt.![]()
pearlsofpassion schreef:Heel veel sterkte!Ik denk het wel. Mijn man is daar niet van overtuigd omdat ie nog eet, mee naar buiten gaat wandelen. Hij denkt dat het nog geen tijd is
Het klinkt idd alsof het tijd is, maar het blijft te vroeg. Tumoren zijn ook nooit eerlijk.
Echt veel sterkte gewenst !
tt-tjes schreef: ↑zo 19 apr 2020, 10:34 Ik denk het wel. Mijn man is daar niet van overtuigd omdat ie nog eet, mee naar buiten gaat wandelen. Hij denkt dat het nog geen tijd isIk denk het met je mee. Voor het dier maakt het niet uit of 'ie een weekje 'te vroeg' gaat...een week te laat of zelfs een dag daarentegen wel...zo denk ik er inmiddels over...heb (lang geleden) 2 katten te laat laten gaan, dat wil ik nooit meer.en dat we best nog even kunnen wachten.
Heel moeilijk, maar ik wil het niet tot op het laatst rekken. Daarvoor hou ik teveel van hem en dat heeft ie niet verdiend.
Ik denk dan aan de woorden van de DA die Chendo heeft ingeslapen..."mensen wachten vaak te lang".![]()