Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door KarenH
Kim_S schreef: zo 15 mar 2020, 10:22 Ik hoest inmiddels serieus de longen uit mijn lijf :-X
Ben toch vaak genoeg ziek geweest, maar dit heb ik nog niet eerder gehad zo.

Voor de rest blijven we maar optimistisch, ik heb nog steeds geen koorts :P

Wist niet wat ik zag toen de Belgen massaal naar Limburg gingen omdat bij hun alles dicht is... Idioten >:(
Zo heeft het allemaal weinig nut natuurlijk...
Dat klinkt pittig Kim, hoop voor je dat het toch snel over gaat.

Ik heb al een paar dagen beetje zeurende hoofdpijn en benauwd, nu is het ook het hooikoorts dus ik ga er maar van uit dat het dat is, maar ik voel me niet echt heel fit. Als dit corona gebeuren niet was geweest had ik waarschijnlijk gedacht....bah, ik voel me niet lekker en meer niet.
Door sam28
Hier viel het mee. Er was veel op maar daarvan had ik alleen crackers nodig. Normaal staat die stapel tot aan het plafond, nu dus leeg. Heb maar maiswafels meegenomen.

Beterschap voor de zieken!
Door -Annemarie-
Beterschap voor alle zieken! :bigarmhug:

In de bieb hebben we alle activiteiten afgezegd. Vooralsnog zijn we hier in Drenthe nog wel open voor de uitleen. Ben benieuwd hoe het volgende week gaat. Denk dat het sowieso rustiger wordt.

Gelukkig hebben we ook e-books en luisterboeken! ;D
Door - pien -
-Annemarie- schreef: zo 15 mar 2020, 12:07 Beterschap voor alle zieken! :bigarmhug:

In de bieb hebben we alle activiteiten afgezegd. Vooralsnog zijn we hier in Drenthe nog wel open voor de uitleen. Ben benieuwd hoe het volgende week gaat. Denk dat het sowieso rustiger wordt.

Gelukkig hebben we ook e-books en luisterboeken! ;D
Meneer pien leest op z'n laptop. Ik lees liever echte boeken maar onze bieb is mooi 2 weken dicht (tot nader order). Gelukkig heb ik mijn eigen mini-bibliotheek van biebboeken :D (plus-abonnement).
En ik heb 2 tuintijdschriften gekocht voor als ik me verveel :P

Beterschap voor de zieken :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door dinky89
Beterschap Kim!

Ik wordt wel een beetje triest wanneer ik weer lees dat studenten in de stad zich blijkbaar onaantastbaar voelen want 'geen risico categorie'. Tijdens uitgaan gewoon dicht op elkaar staan, elkaar gewoon knuffelen en juist de volle plaatsen opzoeken :-X En dan lees ik vervolgens dit bericht: https://www.dvhn.nl/groningen/Knallende ... 63043.html
Waarbij niet wordt getest en anderen het dan niet bewezen vinden en geen maatregelen willen nemen :-\
Blijkbaar is er eerst iets ernstigs nodig voordat mensen verantwoordelijkheid willen nemen zoals hong kong heeft gehad met sars waardoor mensen daar verantwoordelijkheid nemen en een volledige lockdown daar niet nodig is..........
Door Lizzy
dinky89 schreef: zo 15 mar 2020, 12:29 Beterschap Kim!

Ik wordt wel een beetje triest wanneer ik weer lees dat studenten in de stad zich blijkbaar onaantastbaar voelen want 'geen risico categorie'. Tijdens uitgaan gewoon dicht op elkaar staan, elkaar gewoon knuffelen en juist de volle plaatsen opzoeken :-X En dan lees ik vervolgens dit bericht: https://www.dvhn.nl/groningen/Knallende ... 63043.html
Waarbij niet wordt getest en anderen het dan niet bewezen vinden en geen maatregelen willen nemen :-\
Blijkbaar is er eerst iets ernstigs nodig voordat mensen verantwoordelijkheid willen nemen zoals hong kong heeft gehad met sars waardoor mensen daar verantwoordelijkheid nemen en een volledige lockdown daar niet nodig is..........
Dit soort imbecielen zorgen er dus voor dat ze hun vader met COPD besmetten en die 3 weken naar het IC kan :-X

Overigens ligt er nu een 16 jarige knul op het IC. Dus als ze denken dat ze onoverwinnelijk zijn, komen ze vast binnenkort van een heule koude kermis thuis :-X
Door dinky89
Lizzy schreef: zo 15 mar 2020, 12:33 Dit soort imbecielen zorgen er dus voor dat ze hun vader met COPD besmetten en die 3 weken naar het IC kan :-X

Overigens ligt er nu een 16 jarige knul op het IC. Dus als ze denken dat ze onoverwinnelijk zijn, komen ze vast binnenkort van een heule koude kermis thuis :-X
Wat ik lees liggen mensen gemiddeld 22 dagen op IC met corona :-X
Dat van die 16 jarige knul had ik idd ook gelezen. Extra reden om scholen te sluiten en opvang te regelen voor kinderen waarbij beide ouders in de essentiële diensten werken.
Door sam28
Oh echt? Ik kan het niet vinden, van die jongen.
Neem eigenlijk aan dat hij onderliggend lijden heeft. Hopelijk komt hij er doorheen, net als de rest die op de IC is beland.
Lizzy schreef: zo 15 mar 2020, 12:33 Dit soort imbecielen zorgen er dus voor dat ze hun vader met COPD besmetten en die 3 weken naar het IC kan :-X

Die is ook nog geen student; is toch logisch dan dat ie risico liep. ::) :biggrin2:
Door Kim_S
MillyMol schreef: zo 15 mar 2020, 13:16 Kim, je klachten lijken te verergeren dus: bel je HA! Better be safe then sorry! Please?
Het gaat inmiddels alweer een stuk beter gelukkig! Het lijkt wat los te komen, vanochtend was dat echt niet zo.
Ik hou het echt heel goed in de gaten, zodra ik me ook maar een beetje zorgen maak trek ik aan de bel. Beloofd :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door