Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Kaio schreef: za 14 mar 2020, 12:15 Ik denk wel dat deze crisis ten goede komt van de stikstofcrisis :P ::)
Haha ja, afgelopen week waren er al nauwelijks files ;D
En ook in China zag je dat de luchtkwaliteit enorm verbeterd was.
Helaas heeft het niet geleid tot het cancelen van 130 naar 100......
Door Anneloog
Sprak vanochtend een collega, jonge meid maar wel een met longproblemen en dus een die tot risicogroep behoort. Ze had manager geappt want hoest en vroeg zich af of ze wel moest gaan werken. ( tankstation met served koffie en vers belegde broodjes) zegt manager ja gewoon uitkijken met hoesten en extra je handen wassen. Regiomanager zegt het zelfde. Echt te zot voor woorden. Ik ben gelukkig nu 5 dagen vrij. Want mag echt niet naar werk van manlief. Vind ook dat collega gewoon thuis moet blijven. Vind eigenlijk dat bakkerij gewoon dicht moet. Maar nee bedrijf moet open blijven kosten wat het kost, ongeacht wat het RIVM adviseert

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Kim_S schreef: za 14 mar 2020, 11:00 Ik moet zeggen dat ik normaal bij verkoudheid en griep altijd meteen mijn neus en holtes dicht heb zitten, en dat is nu helemaal niet zo.

Sowieso is er in Duitsland opgeroepen om zo veel mogelijk thuis te blijven. En mijn werkgever verwacht dat ik 3 weken thuis werk (ook als ik niet zou hoesten). Dus de komende tijd ga ik toch nergens heen.

Maar wil gewoon weten of dit het nou is ::)
Het klinkt wel alsof dat het is, blaffen als een zeehond. Hopelijk blijft het bij milde symptomen. Maar dat denk ik wel, met die ongerepte longen van jou. :biggrin2:
Door Kim_S
Anne in Zweden schreef: za 14 mar 2020, 13:32 Het klinkt wel alsof dat het is, blaffen als een zeehond. Hopelijk blijft het bij milde symptomen. Maar dat denk ik wel, met die ongerepte longen van jou. :biggrin2:
Atz en ik blaffen in koor :biggrin2:

Wel jammer dat de grens met Denemarken dicht is, anders kwam ik in Zweden in quarantaine zitten :cool:
Door pluk
Anneloog schreef: za 14 mar 2020, 12:35 Sprak vanochtend een collega, jonge meid maar wel een met longproblemen en dus een die tot risicogroep behoort. Ze had manager geappt want hoest en vroeg zich af of ze wel moest gaan werken. ( tankstation met served koffie en vers belegde broodjes) zegt manager ja gewoon uitkijken met hoesten en extra je handen wassen. Regiomanager zegt het zelfde. Echt te zot voor woorden. Ik ben gelukkig nu 5 dagen vrij. Want mag echt niet naar werk van manlief. Vind ook dat collega gewoon thuis moet blijven. Vind eigenlijk dat bakkerij gewoon dicht moet. Maar nee bedrijf moet open blijven kosten wat het kost, ongeacht wat het RIVM adviseert Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Collega moet zich gewoon ziekmelden. Dan schakelt de baas maar lekker de bedrijfsarts in.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door