Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Breezer schreef: Hmmm twee poeliers gehad, en beide hadden niks. Ja in november pas weer. Ja en wat heb ik daar nu aan??

Zouden ze zoiets bij de Makro misschien hebben? Of wellicht nog iets anders?
Misschien bij Corine van CB informeren?
bernergek schreef: Misschien bij Corine van CB informeren?
Ja dat zou kunnen. Jammer dat ik er niet eerder aan gedacht heb, anders dan hadden ze het gisteren gelijk met m´n bestelling mee kunnen nemen.
Ga vanavond nog wel ff kijken bij de Makro.
[quote="Breezer"]
Ja dat zou kunnen. Jammer dat ik er niet eerder aan gedacht heb, anders dan hadden ze het gisteren gelijk met m´n bestelling mee kunnen nemen.
Ga vanavond nog wel ff kijken bij de Makro.
[/quote]In een ander topic las ik dat het gelukt is :D Succes met het dieet.
[quote="Doedels"]
In een ander topic las ik dat het gelukt is :D Succes met het dieet.
[/quote]

Ja kon kiezen tussen filet of een hele eend. Heb toen maar voor de hele gekozen, heeft ie ook nog wat te kluiven. Want dat moet ie anders ook zes weken missen.
Ik snap nu waarom de eend&rijst zo duur is, een hele eend van een kilo koste €10,75 :o :o :o
Ik heb het halve internet afgespeurd naar iets wat ik op z´n borst kon smeren zonder dat het vet bleef.
Kwam uiteindelijk uit bij Aloë Vera Gel.
Dit zou oa. helpen bij rode, ruwe, gevoelige, schrale en droge huid. Verzachtend bij insectenbeten en beschermend bij zon, zee en wind. Verzorgend bij littekens.

Het is verzachtend, kalmerend, herstellend, zuivert de huid en werkt verkoelend.

Het leek mij precies wat ik nodig had om Breezer z´n borst iets minder droog te krijgen. Maar toch zo dat het niet vet blijft.
Heb het dus maar gekocht.

Ik was het nu eerst schoon met een washandje met Berkenteer shampoo erop. Daarna schoon en droog maken. En dan smeer ik 2 a 3 maal daags in met de gel.

Ik hoop dat z´n huid er iets rustiger van wordt.
Door 202spots
[quote="Breezer"]
Ja kon kiezen tussen filet of een hele eend. Heb toen maar voor de hele gekozen, heeft ie ook nog wat te kluiven. Want dat moet ie anders ook zes weken missen.
Ik snap nu waarom de eend&rijst zo duur is, een hele eend van een kilo koste €10,75 :o :o :o

[/quote]
Ohw,ik had van de week meer geluk...doos van 30 Lb. eendkarkas (met vlees eraan)voor totaal $22.50 (75ct perLb.) 8)
[quote="Laura2004"]
Ik heb van Corine van carnibest gratis eendenekken en eendekarkassen gekregen bij Ziggy's eliminatie dieet, maar dat mag ook wel als je voor 17 kilo 74 euro betaald :o
[/quote]

Probeer anders de volgende keer samen met anderen Carnibest te kopen. Er staan hier geregeld oproepen, dan kun je voor flink veel minder CB eend/rijst kopen (dan geloof ik €3,40 per kilo).
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door