Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Dan denk ik toch pfieuw als ik dit lees

15.06 Uhr: Update: Die Einrichtung eines Sperrbezirks wurde erwogen, aber zunächst auf Eis gelegt.

14.59 Uhr: Doch kein Sperrbezirk im Kreis Heinsberg. Weitere Informationen folgen in Kürze.

Gaat rap: 35
Door kiara
Kaio schreef: vr 28 feb 2020, 15:28 Dan denk ik toch pfieuw als ik dit lees

15.06 Uhr: Update: Die Einrichtung eines Sperrbezirks wurde erwogen, aber zunächst auf Eis gelegt.

14.59 Uhr: Doch kein Sperrbezirk im Kreis Heinsberg. Weitere Informationen folgen in Kürze.

Gaat rap: 35
Ik kan geen Duits
Door Anneloog
Tja corona, net als sars een ziekte die mijn man echt schrik aanjaagd. Hij is beetje een hypochonder en met slechte longen voelt hij zich als een die als magneet werkt voor dit soort ziektes. Maar deze week ik was 4 dagen vrij had manlief bedacht we moeten er ff tussen uit. ( manlief zit in een burnout en zoekt naar mogelijkheden om te ontspannen) Dus op 3 kwartier afstand een hotelletje gevonden (gelderland) voor eerst 1 nacht, hotel met sauna en zwembad indoor lekker relax. terwijl we er zijn gasten uit belgie etc om ons heen en vele anderen en er word zeker gekucht en gehoest en manlief schrikt er van. Maar intussen wel 2e nacht erbij geboekt. Gisteren terwijl we lekker eerste nacht ingingen vernamen we nieuws van eerste besmetting en vandaag de 2e en ja het was meer een zaak van wanneer. Morgen gaan wij heerlijk ontspannen naar huis, manlief blijft wat sceptisch maar dat is wie hij is.
Door koekje
Ik vind het bij tijd en wijlen ook wel spannend en dichtbij komen. Ik heb ook weinig gehoord over zieke of dode kinderen, maar dat wil niet zeggen dat ze er niet zijn en in de media is het toch meer statistiek en dat is niet zo toepasbaar op het individu. Mijn kinderen zijn veel en vaak doorlopend ziek (snot, hoesten, kots, kak) en ik doe meestal wel mee. Ik moet er niet aan denken dat ik in quarantaine zou moeten, dan stort de boel hier in. En mijn kinderen zijn nog jong, de oudste is 5 ("Bijna 6, mama!") en de andere 2 zijn 2,5. De allerjongste mag nog minstens 20 weken in de buik blijven zitten. Hopelijk is van de zomer alles weer genormaliseerd en vervlogen aan enge virussen.
Door kiara
koekje schreef: za 29 feb 2020, 08:57 Ik vind het bij tijd en wijlen ook wel spannend en dichtbij komen. Ik heb ook weinig gehoord over zieke of dode kinderen, maar dat wil niet zeggen dat ze er niet zijn en in de media is het toch meer statistiek en dat is niet zo toepasbaar op het individu. Mijn kinderen zijn veel en vaak doorlopend ziek (snot, hoesten, kots, kak) en ik doe meestal wel mee. Ik moet er niet aan denken dat ik in quarantaine zou moeten, dan stort de boel hier in. En mijn kinderen zijn nog jong, de oudste is 5 ("Bijna 6, mama!") en de andere 2 zijn 2,5. De allerjongste mag nog minstens 20 weken in de buik blijven zitten. Hopelijk is van de zomer alles weer genormaliseerd en vervlogen aan enge virussen.
Wat leuk nog een spruitje
Gefeliciteerd
Door - pien -
Gefeliciteerd koekje! Wat spannend! Weet je al of het een jongetje of een meisje wordt?

Ik vind het virus eng en aan de andere kant doe je er weinig aan...ik ben gezond, meneer pien is gezond, en als het je tijd is is het je tijd...
Ergens wil ik wel eten inslaan (maar ja, die neiging heb ik altijd wel :P ) maar nu nog niet...dan zouden het eerder droge spullen zijn ipv blikken.
Door Siberienne
Kaela schreef: za 29 feb 2020, 13:51 Gefeliciteerd Koekje!

Mensen, nu wordt het menens:

https://nos.nl/artikel/2325101-kerstbal ... inkel.html
;D
Volgens mij is dat Corona Virus uitstekend voor het milieu : wat er niet is kunnen mensen ook niet kopen...

Koekje gefeliciteerd!
Wat ik tot nu toe gezien heb was opvallend weinig gevallen bij kinderen maar het blijft natuurlijk toch beetje spannend voor jou!

Ik zie hier her en der de ‘wat als’ vragen opduiken, ik hoop dat als er echt grote problemen ontstaan mensen elkaar gaan helpen. Bijvoorbeeld door een hond uit te laten voor iemand die dat niet kan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door