Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

[quote="ine"]
Het gaat mij erom, dat je die mevrouw hier al bijna zwart maakte, terwijl, als je direct met haar gesproken had, je direct gezien had, dat ze het niet expres gedaan had.
Er zijn mensen, die maar een deel van een topic lezen en dan zo iemand al veroordelen.
Je had geen naam genoemd, dat weet ik wel, maar toch, je had je oordeel klaar, voor je het met haar uitgesproken had.
Eerst samen praten, als iets je verbaast of tegenvalt, dan pas erover schrijven.
Snap je, wat ik bedoel?
[/quote]

Ik snap wat je bedoelt, maar ik ben het niet met je eens. Ik heb die vrouw niet zwart gemaakt of ook maar iets in die trant. Ik heb mijn verbazing uitgesproken en vermeld dat ik me opgelicht voelde.
Iedereen functioneert anders en spreekt zich er anders over uit. Zo functioneer ik nou eenmaal en ik ben zeker niet te beroerd om toe te geven als ik me vergis of om mijn mening bij te stellen.
Laatst gewijzigd door Helen op do 23 jun 2005, 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Pfff, ik word helemaal moe van mezelf. Volgens mij kijk ik die hond onderhand kreupel... :o Ik weet niet eens hoe een herder meer hoort te lopen geloof ik. Bij iedere iets kortere stap gaan er alarmbellen rinkelen. Jeetje mina. Wat ben ik slecht in wachten zeg.
[quote="Helen"]
Pfff, ik word helemaal moe van mezelf. Volgens mij kijk ik die hond onderhand kreupel... :o Ik weet niet eens hoe een herder meer hoort te lopen geloof ik. Bij iedere iets kortere stap gaan er alarmbellen rinkelen. Jeetje mina. Wat ben ik slecht in wachten zeg.
[/quote]
Ik kan het me indenken hoor Helen. Het houdt je toch bezig he en je kijkt er telkens naar. Het zijn ook zorgen om Kuma natuurlijk. Ik hoop zo dat het groeipijnen zijn en het weer snel beter gaat :-*
[quote="Helen"]
[/quote]

Helen, wachten duurt gewoon verschrikkelijk lang als je beestje pijn heeft en niets mag.
En dat bij iedere stap die alarmbellen gaan rinkelen is ook heel logisch hoor, je maakt je nu eenmaal zorgen.
Nog ff doorbijten tot je naar de orthopeed kan :-*
Door Helen
Nou wij zijn net terug van Yolande Krooshof en het ziet er een stuk beter uit dan dat we van Steven gehoord hadden. De incongruentie kan idd komen door de hoek van de foto. De foto waar Steven zogenaamd lpc op kon zien en wij en een mensenradioloog ook niet, daar zag Yolande ook geen afwijkingen op. Op de foto van de andere hoek was een stuk bot iets vager, maar het is niet duidelijk of dat komt of daar wel barstjes in het bot zitten of de foto daar niet helemaal scherp is of er net een gewrichtsbandje loopt. Verder heb ik echt wel 5 minuten met haar heen en weer gerend en Yolande zag niets. Wat wij ook hadden verteld ze loopt 90% van de tijd gewoon goed. Ze gaf in de uiteinde van de ulna wat botpijn aan, wat mogelijk een indicatie is voor groeipijnen. Haar rechter elleboog kon Yolande ook veelal zonder problemen buigen, maar af en toe spande ze maar probeerde niet onder de beweging uit te komen. Een hond met ed zou zijn poot dan zijwaarts proberen te bewegen en echt de beweging niet toestaan. Dus dat kan twee kanten op of toch hele lichte problemen in het gewricht of in die streek groeipijnen, waardoor veelvuldige beweging af en toe pijnlijk wordt. Dat is me deze minimale klachten gewoon niet helemaal duidelijk. Ook vond ze haar pootstand volledig normaal. We hadden twee opties. Of het twee maanden uitzitten en dan opnieuw foto's nemen en kijken hoe de klachten zich ontwikkelen of een CT-scan laten nemen (een botscan laat dit volgens haar minder duidelijk zien dan een CT). Wij willen gewoon nu weten waar we aan toe zijn, dus we laten een dezer dagen(we horen nog wanneer) een CT nemen hier op de faculteit.
Verder vond ze het onzin dat er tegen ons gezegd was dat een halflossen lpc weer vast kon groeien...Dat had ze nog nooit gezien en de kleine maand benchrust zodat de incongruentie (die er dus waarschijnlijk niet eens zit)eruit zou kunnen groeien vond ze helemaal belachelijk.....Nou helemaal anders dus!! Maar wij durven nu ergens een heel klein beetje te hopen dat onze puppenmeid misschien wel gezond is en zo niet dat de afwijking iig minimaal is. :)
Laatst gewijzigd door Helen op ma 04 jul 2005, 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ine
Jammer, dat ze al die tijd zo strak in de bench gehouden is, het is gek, maar ik geloofde al niet, dat er echt iets was van ED, maar goed, we wachten nog even de scan af!
Ben heel benieuwd en voor Kuma heel erg blij!
Door Helen
[quote="ine"]
Jammer, dat ze al die tijd zo strak in de bench gehouden is, het is gek, maar ik geloofde al niet, dat er echt iets was van ED, maar goed, we wachten nog even de scan af!
Ben heel benieuwd en voor Kuma heel erg blij!
[/quote]

Dank je, als jouw geloof waarheid wordt heb je een flesje wijn van me tegoed!! Goed!!! ;D
Door Helen
ine schreef: Helen, zou jij eens een recente foto van Kuma willen plaatsen in stand?
Of in ieder geval waar ze goed op haar voorpoten staat?
Ja hoor, lukt vandaag alleen niet, want we zijn een van de kabeltjes van de digi kwijt. Nou ja kwijt, hij ligt ergens in huis en we kunnen hem even niet vinden. Dus we kunnen geen foto's downloaden op de compu...Maar ze staat niet anders dan op de foto in mijn onderschrift.
Waarom trouwens eigenlijk Ine?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door