Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

hannabelgje schreef: za 14 dec 2019, 15:37 Eindelijk weer een psychologische grens over op mijn weegschaal. Ik zit nu onder de 65 kilo. Lekker hoor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Wow! :o
Zoveel woog ik toen ik trouwde. Het laagste peil sinds ik 18 was. Das echt heel mooi toch! :D :beerchug: Moet je nog meer kwijt?
Ik geraak daar nooit meer, dat geloof ik nooit. Ben al tevreden als ik rond de 70 eindig en kan blijven.
Op termijn dan, nu komt de 90 verdacht dichtbij. :-X
Maar.... We zijn er weer aan begonnen. Beetje bij beetje, hoop ik. Tot nu toe nog niet veel resultaat maar momenteel weer aan het menstrueren, dus volgende week weet ik meer.
Meneer doet mee. Das wel leuk.
En na de feesten wil ik 3 dagen gaan detoxen, voor het eerst in m'n leven. Eens zien hoe dat bevalt.
Door hannabelgje
pearlsofpassion schreef: Wow! :o
Zoveel woog ik toen ik trouwde. Het laagste peil sinds ik 18 ben. Das echt heel mooi toch! :D :beerchug: Moet je nog meer kwijt?
Ik geraak daar nooit meer, dat geloof ik nooit. Ben al tevreden als ik rond de 70 eindig en kan blijven.
Op termijn dan, nu komt de 90 verdacht dichtbij. :-X
Maar.... We zijn er weer aan begonnen. Beetje bij beetje, hoop ik. Tot nu toe nog niet veel resultaat maar momenteel weer aan het menstrueren, dus volgende week weet ik meer.
Meneer doet mee. Das wel leuk.
En na de feesten wil ik 3 dagen gaan detoxen, voor het eerst in m'n leven. Eens zien hoe dat bevalt.
Ja er moet zeker nog meer af. Mijn bmi is nog steeds 28. Ik ben maar 1.50 meter. Afbeelding

Door Charlie Angel
Wat fijn dat het nu zo'n fijn gesprek was Pien, hopelijk ga je er iets aan hebben.
Medicatie is funest ja. Ik slik medicatie tegen de zenuwpijn en bij mij kwam er ook binnen no time bijna 30 kilo bij. De medicatie moet ik de rest van mijn leven slikken, maar ik krijg er dus geen gewicht af, hoe netjes ik ook eet.

Super Hanna, goed bezig!!
Door - pien -
hannabelgje schreef: za 14 dec 2019, 15:37 Eindelijk weer een psychologische grens over op mijn weegschaal. Ik zit nu onder de 65 kilo. Lekker hoor.

Super gedaan! Gefeliciteerd!
Charlie Angel schreef:Wat fijn dat het nu zo'n fijn gesprek was Pien, hopelijk ga je er iets aan hebben.
Medicatie is funest ja. Ik slik medicatie tegen de zenuwpijn en bij mij kwam er ook binnen no time bijna 30 kilo bij. De medicatie moet ik de rest van mijn leven slikken, maar ik krijg er dus geen gewicht af, hoe netjes ik ook eet.

Super Hanna, goed bezig!!
Zenuwpijn :-X Dat is niet mis...ook bijna 30 kilo er aan.
Ik ben ooit wel 18 kilo afgevallen maar dat was van de stress, dat wil je niet.
Door Kaela
Ik zit inmiddels op -5,5 en ben daar uitermate tevreden over. Maar ik geef eerlijk toe, de december feestmaand gaat wat dramatisch. Chocoladeletters, etentjes, morgen een lunch met het werk. Pfff. Ik probeer tussendoor zelf niet al te gek te doen om de schade beperkt te houden en in januari wil ik het weer echt op gaan pakken. Want nu elke keer een goed voornemen doen, terwijl je weet dat de planning dat niet toe laat werkt demotiverend.

Gelukkig is mijn fiets eindelijk gemaakt en heb ik volgende week de hele week een paard te rijden en verzorgen, dus de beweging is wel weer een stuk beter. Dat scheelt wel wat. Hoop ik ;) .
Door hannabelgje
Kaela schreef:Ik zit inmiddels op -5,5 en ben daar uitermate tevreden over. Maar ik geef eerlijk toe, de december feestmaand gaat wat dramatisch. Chocoladeletters, etentjes, morgen een lunch met het werk. Pfff. Ik probeer tussendoor zelf niet al te gek te doen om de schade beperkt te houden en in januari wil ik het weer echt op gaan pakken. Want nu elke keer een goed voornemen doen, terwijl je weet dat de planning dat niet toe laat werkt demotiverend.

Gelukkig is mijn fiets eindelijk gemaakt en heb ik volgende week de hele week een paard te rijden en verzorgen, dus de beweging is wel weer een stuk beter. Dat scheelt wel wat. Hoop ik ;) .
Netjes!
Ja deze maand is zo lastig. Ik hoop er wel goed door te komen door hele goede dagen erin te plannen. Dat compenseert de slechte dagen dan wat.

Door El_Kato
Heb me ook aangemeld bij WW. Eerst maar eens voor 3 mnd en daarna zie ik wel verder :)

Was vorig jaar tegen de zomer bijna 10 kg kwijt maar die is er de afgelopen maanden toch ergens weer bijgekomen en merk dat ik het lastig vind. Houd erg van lekker eten en mijn planning is ruk… moet mijn eetmomenten beter plannen dat zal veel gesnack en gesnaai schelen.

Doel -10 kg maar 15 mag ook :P
Door El_Kato
Hahaha dat is wat ik ook graag wil ;)

Vind de website niet helemaal handig trouwens maar zal de app ook downloaden. Kan bv niet echt achtergrond informatie vinden. Hoe groot is bv een portie? We hadden vandaag verse pasta van AH met rode pesto, paprika en olijven. AH rekent 125 gr per persoon maar dit was voor ons echt veel te veel - wel alles opgegeten ::)

Heb het ingevoerd als pasta met tomatensalsa dat leek er het meest op… Het gaat wel snel met de punten mag al geen wijn meer vandaag :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door