Zo, eindelijk terug. We hebben alleen een bloedtest gedaan, de da werd net weggeroepen toen Lupi klaar was met watertrappelen en we verder wilden gaan met Laika. Die mag dus donderdag nog een keer mee voor de rest van de check-up.
De bloedwaarden zijn in ieder geval perfect. Geen enkele waarde ligt buiten de referentiewaarden, dus dat is prima. Haar gewicht was ook onveranderd, 31,5 kilo. Dat woog ze half december ook, toen ze op de weegschaal moest ivm ontworming ivm reis naar Finland.
Ze was ook helemaal de oude in de praktijk. Iedere aanwezige werd de gelegenheid geboden haar vol overgave te aaien.

Ze vond Lupi's hydrotherapie erg interessant, maar was desondanks bereid de da-assistente de mogelijkheid te bieden haar te aaien.
Inmiddels ligt ze luid te snurken, dus van onrust geen sprake.

Ik denk dat we maar gewoon moeten concluderen dat ze een spier had verrekt toen Mello op haar dook en zij een schuiver maakte. Vanavond krijgt ze weer gewoon haar eigen barf (ik zal het vleesbot nog even extra doodslaan voor de zekerheid), en met een beetje geluk kan ik weer in m'n bed slapen. Ben wel toe aan een rondje ononderbroken nachtrust.
Dank voor alle duimen, iedereen! Ik laat donderdag weten hoe de rest van de check-up is gegaan.