Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3394832
Hier reden we rond 6 uur vanuit Friesland naar Groningen. Op gegeven moment oranje knipperlichten op de a7. Bleek wagen te zijn die waarschuwde voor de boom op de snelweg. Links blijven rijden en wat verderop stond er ook nog boom op omvallen op de snelweg :-X
Gelukkig in de auto weinig last van de wind. Regen en donker waren wel vervelend....
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3394833
Mijn kinderen hebben morgen "storm-vrij" lees ik net :???: (Duitse scholen)
Gaat dit nog door tot morgenochtend dan?? :-X
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3394835
Kim_S schreef: zo 09 feb 2020, 20:36 Mijn kinderen hebben morgen "storm-vrij" lees ik net :???: (Duitse scholen)
Gaat dit nog door tot morgenochtend dan?? :-X
Morgen de hele dag nog windstoten van 75/100km :-X

Het ergste van vandaag is zojuist gearriveerd.

Pray for the dakpannen ::) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3394836
Angelique schreef: zo 09 feb 2020, 21:01 Morgen de hele dag nog windstoten van 75/100km :-X

Het ergste van vandaag is zojuist gearriveerd.

Pray for the dakpannen ::) :biggrin2:
:angel2: :angel2: :angel2: :angel2: :angel2:
Door src_esther
#3394837
Kim_S schreef: zo 09 feb 2020, 20:36 Mijn kinderen hebben morgen "storm-vrij" lees ik net :???: (Duitse scholen)
Gaat dit nog door tot morgenochtend dan?? :-X
Het is hier nog bar en boos. Wind ietsje minder, beetje zoals begin middag, maar nu met heel veel regen. Duurt lang ja. Kan me voorstellen dat dat niet optimaal is voor de nachtrust, dus storm-vrij is geeneens een slecht idee.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3394839
Angelique schreef: zo 09 feb 2020, 21:01 Morgen de hele dag nog windstoten van 75/100km :-X

Het ergste van vandaag is zojuist gearriveerd.

Pray for the dakpannen ::) :biggrin2:
Hier ook. Mora schoot met de staart tussen de benen vanuit de keuken naar de woonkamer.
Ik ben even buiten geweest om het dak te controleren, maar kon niet heel veel zien. :-\
Kan de douche straks wel overslaan. :biggrin2:
Door millyckk
#3394840
Nou, hier gaat het los! Zag daarnet ook lichtflitsen maar het verschil tussen onweer en gebulder van de wind is niet te horen.
Ik las dat het ook morgen erg onstuimig gaat worden dus " stormvrij" lijkt me niet verkeerd (mits je oppas hebt :biggrin2: )
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3394841
Ik ben blijkbaar helderziend, had voor morgen een thuiswerkdag gepland :cool:

Het gaat tekeer hier :-X :-X :-X
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3394855
Volgens mij wordt het rustiger nu. Pffff wat een takkeweer zeg.

Kat vond het ook helemaal niks en was lekker naar bed vertrokken :biggrin2:
FB54DBB4-666D-45BF-BE0E-C2A170B10032.jpeg
FB54DBB4-666D-45BF-BE0E-C2A170B10032.jpeg (3.03 MiB) 1271 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3394858
Charlie Angel schreef: zo 09 feb 2020, 23:55 Dat is mooi k*t Lique, dat boegboord.
Kat heeft groot gelijk. :-X
Ja, zeker ook omdat die in 3 stukken ligt. :-X 1 nokpan ligt ook beneden, een hondenhok/kattenhuis is uit zichzelf van de oprit over het hek gevlogen de tuin in :-X helemaal aan diggels natuurlijk. En een kippenhok staat op z,n dak ergens midden in de kippentuin. Gelukkig een onbewoond hok.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3394868
Hopelijk hebben jullie geen schade of is de schade te overzien. Klote Angelique! Hopelijk is het hierbij gebleven.

Het zonnescherm bromt hier nog op standje martelen. Elke 1 minuut bromt ie en ik kan nergens in huis zitten waar ik het niet hoor. :-X >:(
Kijken of ik hier het filmpje met geluid kan neer zetten. Nee dat lukt niet.
Ooh maar dit wel; https://photos.app.goo.gl/jVtk8q81dDf2fBZ1A
Dan kom je er ook.

Ondertussen waait je hier nog steeds uit je onderbroek.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door