Ik kan mij btw niet voorstellen dat een pijnstiller (zo veel) effect zou hebben op hersenvliesontsteking.
Moderator: Lizzy
hannabelgje schreef: ↑zo 09 feb 2020, 14:35 Hoe zien haar ogen eruit? Staan die stil, zijn de pupillen even groot en reageren ze goed op licht en donker?Ik heb daar even op gegoogeld, maar hersenvliesontsteking is meer iets voor jonge honden? Laika wordt in maart 11 (althans, dat hoop ik). Ook heeft ze geen hoge koorts (ga ik straks natuurlijk nog een keer meten). Maar verder klinken de symptomen wel juist: kromme rug, kop naar beneden, onwil om kop te bewegen.
Ik blijf denken aan hersenvliesontsteking.
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Inge en Bono schreef: ↑zo 09 feb 2020, 16:28 He gets Anne, hopelijk reageert ze inmiddels weer op de pijnstillerZe krijgt een NSAID, dus ontstekingsremmend. Het effect is ook niet gigantisch, ze is en blijft sloom en apatisch, maar de pijnstiller maakt wel het verschil tussen niet willen eten en willen eten, en daar ben ik al blij mee. Maar we zijn nog lang niet waar we wezen moeten...![]()
Ik kan mij btw niet voorstellen dat een pijnstiller (zo veel) effect zou hebben op hersenvliesontsteking.
Doranto schreef: ↑zo 09 feb 2020, 23:03 Nou zegIk begin dat nu ook te vermoeden. Even afwachten wat het bloed morgen zegt, maar ze lijkt weer helemaal de oude. Ze liep wel voorzichtig tijdens de wandeling (maar het is dan ook behoorlijk glad nog steeds, helaas), al ging het op de terugweg in een drafje. Ze ligt nu ook weer op haar zij te slapen, gewoon op een mat op de vloer zonder mand, voor het eerst sinds vrijdagochtend.![]()
Je zou haast denken dat er iets verkeerd gezeten heeft wat nu weer goed is geschoten. Maar hoe dan ook, fijn dat ze zich weer beter voelt!