Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door arnold
Mij reu heeft een blaasontsteking en zit nu voor 10 dagen aan de Sulfatrin en de Carporal en heb er zelf nog Cranberry bij gehaald.
Maar vanwege zijn heupen krijgt hij ook Glucosamine extra ( van Puur) en omega 3.
Nu kwam ik al tegen dat de omega 3 beter even gestopt kan worden maar hoe zit dat met de glucosamine ?
Kan dat reageren met de medicijnen als ik dat er ook bij geef of kan het geen kwaad ?

B.v.d.
Arnold
Door Lizzy
arnold schreef: za 25 jan 2020, 17:09 Mij reu heeft een blaasontsteking en zit nu voor 10 dagen aan de Sulfatrin en de Carporal en heb er zelf nog Cranberry bij gehaald.
Maar vanwege zijn heupen krijgt hij ook Glucosamine extra ( van Puur) en omega 3.
Nu kwam ik al tegen dat de omega 3 beter even gestopt kan worden maar hoe zit dat met de glucosamine ?
Kan dat reageren met de medicijnen als ik dat er ook bij geef of kan het geen kwaad ?

B.v.d.
Arnold
Hoi Arnold, waarom zou je met omega 3 moeten stoppen? Glucosamine, ik zie geen reden om daarmee te stoppen, eerlijk gezegd.
Door arnold
Hoi Lizzy,

Ik heb gisteravond de hele site doorgespit en kwam ergens tegen dat het beter was om even met de omega3 te stoppen i.v.m. bloed plassen. Doet hij dus ook.
Maar fijn dat ik in ieder geval met de glucosamine door kan gaan.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door