Basil 8 maanden en 27,7 kg!
Hij is zo lief en altijd vrolijk.
Kleintjes worden groot...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Kleintjes worden groot...
Aahh Mighty Basil
Zo dat is me een flinkerd geworden! Hij is wel puppy-af met zijn 8 maanden. Ben benieuwd hoe hij straks gaat uitzien als hij volwassen is en uitgezwaard.
Hij is nu vooral lekker slungelig.
Denk dat er nog wel een paar kilootjes bijkomen maar hij groeit nu niet meer zo snel.
Denk dat er nog wel een paar kilootjes bijkomen maar hij groeit nu niet meer zo snel.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Christene, hij is bijna net zo zwaar als mijn boxer-ambullmix van 56 cm hoog. Maar die heeft dan ook kleinere oren. 
Dat 'altijd vrolijk' weet-ie trouwens goed te verbergen. Weet je zeker dat het geen Engelse setter is?
Dat 'altijd vrolijk' weet-ie trouwens goed te verbergen. Weet je zeker dat het geen Engelse setter is?
Anne in Zweden schreef: za 18 jan 2020, 16:03 Christene, hij is bijna net zo zwaar als mijn boxer-ambullmix van 56 cm hoog. Maar die heeft dan ook kleinere oren.
Dat 'altijd vrolijk' weet-ie trouwens goed te verbergen. Weet je zeker dat het geen Engelse setter is?![]()
Dit is zijn ,ik moet op de foto, blik
Anne in Zweden schreef: za 18 jan 2020, 16:03 Christene, hij is bijna net zo zwaar als mijn boxer-ambullmix van 56 cm hoog. Maar die heeft dan ook kleinere oren.
Dat 'altijd vrolijk' weet-ie trouwens goed te verbergen. Weet je zeker dat het geen Engelse setter is?![]()
Hij ziet er knap uit hoor