Heel "blij" met m'n as-ring, vind 'm zelf prachtig geworden
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- pearlsofpassion
- Moderator
Re: Heel "blij" met m'n as-ring, vind 'm zelf prachtig geworden
Het is echt een prachtig sieraad. Maar nog mooier door wat erin zit en dat je haar nu idd altijd bij je kan hebben. Ik hoop dat je dat ietsje meer rust kan geven.
Ik vind het ook mooi dat je de as kan zien. Dat maakt het nog net iets tastbaarders denk ik.
Ik vind het ook mooi dat je de as kan zien. Dat maakt het nog net iets tastbaarders denk ik.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

- CindyMayella
- 5-sterren

Echt heel mooi!!! Ben zelf ah twijfelen of ik ook zoiets wil, als Appie en Saar er niet meer zijn,..... maar ik mag tijdens mn werk geen ringen om, dus zou ik ze alleen tijden de vakanties mogen/kunnen dragen... iets te duur voor zo’n korte periode.... twijfel, twijfel
....
Wauw echt prachtig. Ik was echt verbaasd toen ik de wereld van assierraden in ging om as van mijn moeder in 2 hangertjes te doen. En zo fijn zo ze dichtbij te hebben.
Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
De ring heb ik laten maken door JB memorials: https://www.jbmemorials.nl/. En hij maakt ook echt hele mooie armbanden en hangertjes. Misschien dat je daar wat meer aan hebt?CindyMayella schreef: do 16 jan 2020, 15:45 Echt heel mooi!!! Ben zelf ah twijfelen of ik ook zoiets wil, als Appie en Saar er niet meer zijn,..... maar ik mag tijdens mn werk geen ringen om, dus zou ik ze alleen tijden de vakanties mogen/kunnen dragen... iets te duur voor zo’n korte periode.... twijfel, twijfel....
En ik heb heel lang getwijfeld of ik met hen in zee durfde te gaan. Ik vond het namelijk ontzettend eng om as op te sturen. Ja, stel het raakt kwijt in de post
Ik heb ook wel 150 reviews van dit bedrijf gelezen op Etsy en daar was iedereen ook al zo positief dus durfde ik het aan.
Ik vind dat ook heel mooi. Maar ik denk dat een outsider eigenlijk niet bedenkt dat het as is, in de ring. Ik bedoel: het is wel zichtbaar maar ik denk dat je moet weten dat het as is voor je ziet dat het as is?pearlsofpassion schreef: do 16 jan 2020, 10:06 Het is echt een prachtig sieraad. Maar nog mooier door wat erin zit en dat je haar nu idd altijd bij je kan hebben. Ik hoop dat je dat ietsje meer rust kan geven.
Rust heb ik nog niet maar ik vind het wel heel fijn (misschien spoor ik niet hoor maar dat zij dan zo) dat ik een deeltje van Frou ook mee naar bed neem en ze daar naast me ligt (ik doe de ring wel af). Gisteren ben ik met een vriendin naar haar pup wezen kijken, zeg ik tegen Frou "kom schat, we gaan bij Finn op bezoek". Frou zou die roedel Chi's echt ge-wel-dig hebben gevonden. En dat voelt dan een soort van "goed".
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Hij is prachtig. En zo herkenbaar, het is bijna 11 jaar geleden dat we Terry hebben laten inslapen en nog steeds gaat ze dagelijks met mij mee in mijn ashanger.
Zo is jouw meisjes ook elke dag toch bij je.
Zo is jouw meisjes ook elke dag toch bij je.