Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Kleine Valentijn moet morgen naar de dokter. Hij heeft zijn oogje bezeerd.
Dat wordt nog wat. Hij is sneller als het licht, hoe moet je dat onderzoeken :g:
Door Lonaa
Dora is gisteren in de tuin en vanavond tijdens het wandelen enorm geschrokken van een vuurwerkbom. Sinds dat moment is het blaffen bij vuurwerk, af en toe piepen en af en toe trillen. :'(

Het neemt wel af, naarmate er meer tijd verstrijkt vanaf de enorme schrik, maar pfff. :'(
En er wordt hier nogal wat geknald. :-X

Ze ligt nu, alert, naast me op de bank, maar ze is dood en dood moe. BOEM + niet blaffen = koekje. Verder veel kroelen. Ik weet het anders ook niet. :-\

Haar ene ontstoken oog ziet er beter uit, nog een beetje rooiig. Maar haar andere oog is inmiddels ook aan het prutten. sinds vandaag zalven we die ook. Feest.
Door Kaela
Lonaa schreef: ma 30 dec 2019, 19:40 Dora is gisteren in de tuin en vanavond tijdens het wandelen enorm geschrokken van een vuurwerkbom. Sinds dat moment is het blaffen bij vuurwerk, af en toe piepen en af en toe trillen. :'(

Het neemt wel af, naarmate er meer tijd verstrijkt vanaf de enorme schrik, maar pfff. :'(
En er wordt hier nogal wat geknald. :-X

Ze ligt nu, alert, naast me op de bank, maar ze is dood en dood moe. BOEM + niet blaffen = koekje. Verder veel kroelen. Ik weet het anders ook niet. :-\

Haar ene ontstoken oog ziet er beter uit, nog een beetje rooiig. Maar haar andere oog is inmiddels ook aan het prutten. sinds vandaag zalven we die ook. Feest.
He bah! Dat is toch wel pech hebben. Tipje: BOEM + wel blaffen = ook koekjes. Je bent op dat moment met de emotie bezig, niet met gedrag. En die emotie wil je van eng naar positief ombuigen. Zorg dan ook voor echt lekkere koekjes, liefst kleine stukjes die je wat strooien kan zodat ze gelijk het kalmerende systeem van snuffelen gaat gebruiken.
Door Lonaa
Kaela schreef: ma 30 dec 2019, 19:48 He bah! Dat is toch wel pech hebben. Tipje: BOEM + wel blaffen = ook koekjes. Je bent op dat moment met de emotie bezig, niet met gedrag. En die emotie wil je van eng naar positief ombuigen. Zorg dan ook voor echt lekkere koekjes, liefst kleine stukjes die je wat strooien kan zodat ze gelijk het kalmerende systeem van snuffelen gaat gebruiken.
Goede tip wel. Dankje. :-*
Door hannabelgje
Kaela schreef: He bah! Dat is toch wel pech hebben. Tipje: BOEM + wel blaffen = ook koekjes. Je bent op dat moment met de emotie bezig, niet met gedrag. En die emotie wil je van eng naar positief ombuigen. Zorg dan ook voor echt lekkere koekjes, liefst kleine stukjes die je wat strooien kan zodat ze gelijk het kalmerende systeem van snuffelen gaat gebruiken.
+1 boem is altijd iets heel lekkers

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Lonaa
Het heeft precies 1 uur geduurd voordat boem = prik prik met dikke neus tegen je broekzak want koekje. :biggrin2: Slim ding is het hoor.
Door src_esther
Lonaa schreef: ma 30 dec 2019, 20:31 Het heeft precies 1 uur geduurd voordat boem = prik prik met dikke neus tegen je broekzak want koekje. :biggrin2: Slim ding is het hoor.
:thumbup:
Door Siberienne
Lonaa schreef: ma 30 dec 2019, 20:31 Het heeft precies 1 uur geduurd voordat boem = prik prik met dikke neus tegen je broekzak want koekje. :biggrin2: Slim ding is het hoor.
Fijn!!
Door sam28
;D ;D ;D ;D ;D
Dankjewel voor je lach!! Die had ik even nodig.

Ik ben al een week flink ziek. Ik heb vorige week dinsdag griep of in ieder geval een zware verkoudheid gekregen en lig dus al die tijd al afwisselend op de bank of in bed. Feestjes afgezegd.. Ben blij dat een vriendin aandrong om me op mn werk ziek te melden en dat heb ik vrijdag maar eens gedaan, dat scheelt vakantiedagen. Ik vind mezelf dan zo'n aansteller, ik heb toch al vrij..
Maar goed, het uitzicht dat ik ergens nog een week mag opnemen als ik fit ben is ook wel aanlokkelijk.
Door Kaela
Haha mooi zo Loona!

Beterschap Sam!

Valentijn heeft een ontsteking, maar
AAEC74C4-1E6A-40B4-A8FF-1D787E662A9A.jpeg
AAEC74C4-1E6A-40B4-A8FF-1D787E662A9A.jpeg (84.65 KiB) 1744 keer bekeken
het oogje zelf is niet beschadigd. Nu drie tot tien dagen drie keer per dag zalf. Ik heb geleerd hoe, arme kleine Valentijn. Het is nogal sneu, maar ja, een zeer oog is ook sneu.
Door Neally
Hahaha. Hier is het zo als er weer aan eten en snoepen gedacht wordt er minder ruimte
is voor de angst.
Knap kind. *biedtkoekjeaandikkeprikneus*
Door CindyMayella
Hier vanochtend al voor 7 uur vuurwerk :'( ......

Heb rest tekst maar ff weggehaald, aangezien het openbaar is en de desbetreffende personen het kunnen lezen... ging om vuurwerk ;) ...
Door Eef+Stippels
Ah top! :)

Beterschap Sam :-*
En Valentijn ook!

Hier ook al vroeg vuurwerk, ochtendronde kon niet doorgaan. Ze hebben allebei een halve plas gedaan en willen niet meer naar buiten (niet eens bij de deur in de buurt)...
Vorig jaar heeft Bella uiteindelijk binnen geplast en bij Xindy loopt het er vanzelf uit als haar blaas vol zit, dus dat wordt soppen en wassen.

Ik heb wel een leuke video voor de honden op youtube gevonden:

Mooie wandeling met rustige muziek.
Door - pien -
Beterschap voor Sam en Valentijn!

Best wel domme klaag : vanmorgen kregen de kleintjes alvast een ministukje Alprazolam in een stukje worst, plakje worst in vieren gesneden, bij twee kwarten daarvan ministukjes Alprazolam erin geduwd, stop ik even later gedachteloos een stukje worst in m'n mond, mmmmm lekker, om het ineens weer uit te spugen : aaah neeee, heb ik wel de goeie :o , meneer pien kwam niet meer bij want die stond erbij en keek ernaar ;D
Na een check bleek het gelukkig het goeie stukje te zijn en konden de andere stukjes worst óok de goeie bek in :biggrin2:

Luxe klaag: gister is mijn oog met nastaar gelaserd en nu zie ik daarmee zóooooo goed dat het bij m'n andere oog wel lijkt of er een grijze waas voor hangt >:(
Afijn, ik denk dat mijn hersens even de tijd moeten hebben om een en ander aan elkaar te breien en op elkaar in te stellen dat mijn gezichtsveld weer rustig en aangenaam is in plaats van dat ikconstant diepteverschil zie.
Door sam28
Beterschap voor Valentijn.

Zo -Pien-, had jij bijna een relaxt oudjaar gehad. ;D ;D ;D

nog 10 uur, dan is het ergste hopelijk voorbij......
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door