Ik vraag me toch af wat het is.

Moderator: Lizzy
Kaio schreef: ↑ma 09 dec 2019, 09:25 Bij Maci valt het me op dat ie ter hoogte van de staartklier een dikke staart heeft, echt een verdikking in de gehele omtrek van de staart. Ik heb geen idee van wanneer het precies is, maar viel me eigenlijk ook op doordat zijn staart tegenwoordig altijd hoog is (en dus alles van aanrecht en tafel afstootJa, ik weet niet, Brutus had dit ook. En mij werd toentertijd gezegd dat dit normaal was voor een reu, dat sommige reuen dat nou eenmaal hadden. Ik weet niet hoe verdikt verdikt is bij Maci?) . Dus toch al fftjes.
Ik vraag me toch af wat het is.Iemand ideeën?
Lizzy schreef: ↑ma 09 dec 2019, 13:08 Ja, ik weet niet, Brutus had dit ook. En mij werd toentertijd gezegd dat dit normaal was voor een reu, dat sommige reuen dat nou eenmaal hadden. Ik weet niet hoe verdikt verdikt is bij Maci?Ja die heeft Fozzy, kaal en dik op de bovenkant, de vioolklier of wolfsteken.
Kaio schreef: ↑di 10 dec 2019, 10:09 Is er nog een verschil tussen silicea en kiezelaarde?Kiezelaarde is de niet homeopathische silicea (die je dan in verschillende potenties hebt zoals D12, D30, etc). Ik weet eigenlijk niet voor welke potentie ik zou gaan maar misschien dat tt'jes kan vertellen welke potentie zij heeft gebruikt!
Als ik bij de DM kijk is het prijsverschil heel groot.
https://www.dm.de/search/468652.html?ty ... &q=silicea
Dan kan ik even kijken welke ze hebben, is ook altijd maar de vraag.