Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
Volgende week gaat het gebeuren
Ik leef er echt naar toe
Inmiddels bijna een maand verder en het is nog steeds waardeloos .heel af en toe zie ik wat vrolijkheid . Verder is het sloom zijn . Onzeker , depri en slapen .eten doet ze deze keer gelukkig wel goed . Dat was vaak ook waardeloos . Haar speelgoed heeft ze al maanden niet bekeken
Door Ina
Oe.....gelukkig is het ondertussen bijna 13:00 en is de DA (of de assistente) zo lief dan ook meteen te bellen
Dat wachten is prut.... dus hopelijk kan je je kleine dametje weer heel snelin je armen sluiten na dit avontuur
Door smulpaap
Nou in elk geval alvast telefoon gehad . Ze is uit narcose . Maar mag nog niet naar huis
Mijn onderbuikgevoel klopte dus wel
Baarmoeder zag er niet bepaald schoon meer uit .Dus die is ook verwijdert
Blij dat ik dit besluit genomen heb
Door smulpaap
Ze is thuis . Voor een week een a.b kuur plus pijnstilling . Gelijk maar wat recovery voer voor haar meegenomen . Dan kan ze dat eten als ze wil . Kijk wel wanneer ze wat lust
Bijlagen
20191202_161836.jpg
20191202_161836.jpg (2.94 MiB) 1390 keer bekeken
Door Ina
Fijn.....lekker veilig in d'r eigen mandje met haar eigen dekentje en haar eigen baasje die voor haar kan zorgen.

Hopelijk knapt ze snel op en is ze weer vlug haar eigenste ondeugende dame ;)
Door CindyMayella
Appie lag ook onder een dekentje na zijn ingreep, iets dat ie nooit nimmer doet.... heb zelf ook lang getwijfeld om hem te laten helpen, maar ik kon hem gewoon niet aan met al die hormonen e.d.. nu 3 jaar later ben ik blij dat ik het heb laten doen.... hij heeft zn buien met teveel loopse teefjes in de buurt, maar het is nu handelbaar... zal met een teefje heel anders zijn, maar ik hoop dat je je meisje ‘terug’ krijgt... :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door