Vette zorgen om Frou Frou
Moderator: Lizzy
Re: Vette zorgen om Frou Frou
Wat een verschrikkelijk nieuws, vind het zo erg voor jullie. Heel veel sterkte 
Niet te bevatten, afschuwelijk. Heel veel sterkte 
Nee hè
Maligne lymfoom....dezelfde diagnose als wij van onze Harrie te horen kregen.
Heel erg veel sterkte!
Maligne lymfoom....dezelfde diagnose als wij van onze Harrie te horen kregen.
Heel erg veel sterkte!
Had Harry ook dezelfde vorm?
Frou heeft:
Alimentary lymphoma is much less common and accounts for less than 10% of all canine lymphomas. Dogs with this form of the disease may have signs related to stomach upset, such as vomiting and abdominal pain. When the disease affects most of the intestinal tract, dogs may have devastating signs, such as loss of appetite, vomiting, diarrhea, and continued weight loss because they cannot digest food properly.
Frou heeft:
Alimentary lymphoma is much less common and accounts for less than 10% of all canine lymphomas. Dogs with this form of the disease may have signs related to stomach upset, such as vomiting and abdominal pain. When the disease affects most of the intestinal tract, dogs may have devastating signs, such as loss of appetite, vomiting, diarrhea, and continued weight loss because they cannot digest food properly.
Welke vorm is ons niet verteld. Bij hem waren alle lympfeklieren al flink opgezet toen het ontdekt werd. De dagen vooraf was hij vooral erg lusteloos en moe, wat snel erger werd.
Ik zou het precies moeten navragen maar de beschrijving klopt met wat Ziva had.Lizzy schreef: zo 01 dec 2019, 09:52 Had Harry ook dezelfde vorm?
Frou heeft:
Hele, hele grote knuffel.
Wat een vreselijk bericht
Kan jullie alleen maar heel veel sterkte en kracht toewensen, hier zijn geen woorden voor.....
Kan jullie alleen maar heel veel sterkte en kracht toewensen, hier zijn geen woorden voor.....
Wat een nachtmerrie, geen woorden voor...

Het ging al door mijn hoofd
Maar ik wilde er verder nog niets over posten
Het gedrag wat Frou vertoond met eten herkende ik dus
Met dit verschil dat het hier om een ruim 14 jarige hond ging . Maar als ze nog jong zijn is het gewoon ruk
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Weet niet wat ik zeggen moet....... [emoji22]
Wat een vreselijk nieuws[emoji22][emoji22]
Heel veel sterkte en een dikke knuffel [emoji8]
Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Wat een vreselijk nieuws[emoji22][emoji22]
Heel veel sterkte en een dikke knuffel [emoji8]
Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Niet te bevatten, wat een vreselijke uitslag.
Ik huil met jullie mee

Ik huil met jullie mee
Wat een verschrikkelijke nare uitslag....
Wat een verdriet...
Heel veel sterkte

Wat een verdriet...
Heel veel sterkte
Verschrikkelijk, zo'n jonge hond.
Heel veel sterkte.
Heel veel sterkte.
- KarenH
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat een rotnieuws zeg, bah.
Heel veel sterkte.
Heel veel sterkte.
Mijn hemel, wat valt er nu te zeggen....geen woorden kunnen troost brengen als je dit vreselijke nieuws gepresenteerd krijgt.
Hoe is het mogelijk dat een hond die altijd fris en fruitig was binnen no time zo ziek wordt
Heel veel sterkte voor jullie in deze onmogelijke tijd
Hoe is het mogelijk dat een hond die altijd fris en fruitig was binnen no time zo ziek wordt
Heel veel sterkte voor jullie in deze onmogelijke tijd