Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Angelique
Och arme smurf, ze heeft idd de wallen onder de oogjes :'( Van die opiaten krijg je ook geen honger zeg maar. Misschien morgen een hapje. Hopelijk slapen jullie vannacht allemaal een beetje. :-*
Door hannabelgje
Ik hoop dat jullie de nacht goed doorgekomen zijn. Over de trucendoos. Was dat hier niet gepost ooit dat speciale dieet voor honden met kanker waar ze zo gigantisch goede resultaten mee haalden? Misschien daar eens naar kijken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Siberienne
Op zich vind ik dat niet zo gek, mensen na een dunne darm operatie kunnen de eerste dagen ook niet zo maar weer eten, duurt vaak een paar dagen. Die krijgen vaak eerst ‘dik vloeibaar’ dieet

Wel een lief plaatje van haar en Leo.
Door Eef+Stippels
Aaahh de fijnste manier om te slapen :smitten: :smitten:

Mij lijkt het ook niet vreemd dat ze nog geen trek heeft, maar je kunt het altijd straks tijdens jullie afspraak even navragen.

:bigarmhug: :bigarmhug:
Door BlissSpirit
Ach wat lief, heerlijk vertrouwd bij haar baasje
Over het eten zou ik me ook nog geen zorgen maken. Weet uit eigen ervaring dat je niet echt op eten zit te wachten na zo'n operatie .
We duimen hier heel hard verder voor een zo goed mogelijk herstel van jullie meisje.

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door