Bedankt ontzettende lieverds

. Bedankt voor je verhaal Siberienne

. Bedankt jullie allemaal, voor de kaarsjes, het duimen, alles. We hebben daarnet nog even bij Frou mogen zijn en ze kwam langzaam uit de narcose. Ze was heel pieperig en omdat onze andere twee schatjes al vanaf vanmorgen 11 uur alleen thuis zaten, zijn we naar huis gegaan. Ik heb haar 1000000 knuffels gegeven en haar gezegd dat ik oneindig veel van haar houd. Ze is mijn liefste kleine muis, ze was zo aandoenlijk schattig lief dat we haar met moeite achterlieten.
De komende nacht hopen we NIET gebeld te worden. En dan hopen we morgenochtend een telefoontje te krijgen dat ze de nacht is door gekomen. Dan kunnen we morgen middag op bezoek.
Als de kanker is uitgezaaid heeft ze hooguit dagen tot weken te leven. Als de kanker niet is uitgezaaid kan het weken tot maanden duren. We weten het niet. We moeten eerst deze dagen door zien te komen. En dan zullen we over 1,5 a 2 weken horen wat voor kanker het is en of het uitgezaaid is naar haar lymfeklieren/buikholte. Sommige honden leven nog best wel een flink paar maanden, dus wij gaan gewoon ontzettend hopen en bidden dat onze Frou alle records gaat verbreken.
Onze kleine lieve muis

. Alle duimpjes en kaarsjes zijn welkom, mooi meegenomen, zijn we dankbaar voor
Jullie zijn lief!
Gek he, ik had dit echt absoluut never nooit niet verwacht maar toch ergens diep van binnen weet je dat het niet goed is. Ik maak me niet voor niets "vette zorgen om"