Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Bedankt ontzettende lieverds :'( :-* . Bedankt voor je verhaal Siberienne :-* . Bedankt jullie allemaal, voor de kaarsjes, het duimen, alles. We hebben daarnet nog even bij Frou mogen zijn en ze kwam langzaam uit de narcose. Ze was heel pieperig en omdat onze andere twee schatjes al vanaf vanmorgen 11 uur alleen thuis zaten, zijn we naar huis gegaan. Ik heb haar 1000000 knuffels gegeven en haar gezegd dat ik oneindig veel van haar houd. Ze is mijn liefste kleine muis, ze was zo aandoenlijk schattig lief dat we haar met moeite achterlieten.

De komende nacht hopen we NIET gebeld te worden. En dan hopen we morgenochtend een telefoontje te krijgen dat ze de nacht is door gekomen. Dan kunnen we morgen middag op bezoek.

Als de kanker is uitgezaaid heeft ze hooguit dagen tot weken te leven. Als de kanker niet is uitgezaaid kan het weken tot maanden duren. We weten het niet. We moeten eerst deze dagen door zien te komen. En dan zullen we over 1,5 a 2 weken horen wat voor kanker het is en of het uitgezaaid is naar haar lymfeklieren/buikholte. Sommige honden leven nog best wel een flink paar maanden, dus wij gaan gewoon ontzettend hopen en bidden dat onze Frou alle records gaat verbreken.

Onze kleine lieve muis :'( :'( :'( :'( . Alle duimpjes en kaarsjes zijn welkom, mooi meegenomen, zijn we dankbaar voor :-* :-* :-*

Jullie zijn lief!

Gek he, ik had dit echt absoluut never nooit niet verwacht maar toch ergens diep van binnen weet je dat het niet goed is. Ik maak me niet voor niets "vette zorgen om" :-\ :'(
Door eelke
Ohhh neee, oooohh nee :'(

Oh ik heb zo met jullie te doen. Ik had zo gehoopt dat je je aanstelde met haar niet willen eten en dat het gewoon een virusje was :-\ maar dat gevoel komt dus ergens vandaan he.

Och arme jullie, en arme Frou. Zo heftig en haar daar dan achter moeten laten...

Hoe was de rest thuis? Hebben ze het daar een beetje volgehouden?
Door Kim_S
Oh my Lizzy en Leo, wat verschrikkelijk :'(

Ik duim heel hard dat ze alle records gaat verbreken en dat ze nog heel lang bij jullie mag zijn :-*
Door pike
Pfffff gelukkig is ze de operatie doorgekomen. Dat wachten moet voor jullie toch zenuwslopend zijn geweest. Dan duimen we nu keihard dat ze de nacht goed doorkomt, dat het niet is uitgezaaid, en dat ze inderdaad alle records gaat verbreken.
Hopelijk kunnen jullie zelf ook een beetje slapen.
Door Charlie Angel
Wat lief dat je toch even een update plaatst, terwijl jullie hoofd nu bij Frou is en jullie meer dan kapot zijn. We blijven keihard duimen dat jullie niet gebeld worden vannacht en dat jullie lieverd rustig bij zal komen en voor zover mogelijk goed hersteld van de operatie. De rest komt later. Kaarsje blijft ook branden.
Ik denk aan jullie.
Door zurca
Ik brandt een kaarsje voor jullie lieve meisje...
Weet gewoon niet wat te zeggen... Hoe kan dit nou, waarom nou?! Jullie spikkeltje...
Heel, heel veel sterkte Lizzy en Leo.
Ik ga snoeihard duimen.
nouveau-allerzielen-2018-mooie-plek.jpg
nouveau-allerzielen-2018-mooie-plek.jpg (79.73 KiB) 1370 keer bekeken
Door BlissSpirit
Pffffff wat vreselijk moeilijk allemaal.
De duimen blijven hier echt heel hard voor jullie meisje en jullie draaien. Ze moet gewoon een super record gaan neerzetten. Daar gaan we voor

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door