Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lazy Garfield
Lees dit topic nu pas en zie je laatste bericht Lizzy! Ik schrik me rot, wat vreselijk voor Frou Frou en jullie! Leef met jullie mee, dit verwacht je toch niet? :'(
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op di 26 nov 2019, 17:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Door pearlsofpassion
Lizzy schreef: di 26 nov 2019, 16:24 Echo is net gemaakt, vocht in buik, verklevingen, gekartelde darm, vocht uit buik afgetapt, vol met ontstekingscellen, ze is net onder narcose gebracht, ze gaan haar open maken en hopen dat wat ze aantreffen op te lossen is. We zijn kapot :'( :'( :'( :'(
OH nee. :'(
Duimen draaien hier echt snoeihard.
Ik had toch ook gehoopt dat het niet zo ernstig was als dit. Gastritis of blokkage. Dit is wel iets anders.... :'(
Denken ze aan buikvliesontsteking of hebben ze gewoon geen enkel idee?
Door pearlsofpassion
Lizzy schreef: di 26 nov 2019, 17:02 Dunne darm kanker :'( :'( :'( :'( :'( :'( . Ze gaan de tumor weg halen en hopen dat ze de operatie overleefd. Als het niet uitgezaaid is heeft ze gemiddeld nog max een jaar te leven. Onze harten zijn in een miljoen stukjes uit elkaar gevallen :'( :'(
Oei, deze had ik ook nog niet gezien.
Oh nee, wat vreselijk. Als het NIET uitgezaaid is nog een jaar? Dus dat is best case scenario?
Ik heb geen woorden Lizzy. Ik weet echt niet wat zeggen.
Wat vreselijk.... :'( :'(
Door pike
Ik weet niet wat ik verwacht had hier te lezen, maar niet dit vreselijke nieuws. Ik vind dit heel erg voor jullie. Hopelijk komt ze goed door de operatie, die zal best heftig zijn denk ik zo. Ik duim voor jullie, heel veel sterkte!
:bigarmhug:
Door Spikkelneus
Heftig zeg. Kan je nagaan hoe verschrikkelijk weinig je altijd merkt aan een hond. Want dit heeft ze niet sinds vorige week, maar al veel langer. Wat een kloteprognose ook.....
Voor nu eerst maar eens door de operatie komen en haar weer aan het eten zien te krijgen. Sterkte :-*
Door sam28
Ach Lizzy, wat een verdriet. :'( :'( :'(
Ik was hier al zo bang voor maar hoopte dat ik aan het projecteren was. Ik hoop zo dat Frou de operatie doorstaat en jullie haar nog een jaar bij je mag hebben en houden.
Verschrikkelijk Lizzy en Leo. Heel, enorm veel sterkte.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door