Lizzy schreef: ↑di 26 nov 2019, 13:27
Nee, we zijn buiten gezet, ze hebben geen idee, ze gaan haar stabiliseren en om 14:40 een echo maken. We hebben gezegd dat we daar bij willen zijn dus we gaan zo terug
Jemig, ik mag toch hopen dat dit een supervoorzorgse voorzorgmaatregel is; ten slotte zei jullie eigen da een paar dagen geleden toch nog dat ze geen spoedgeval was. Ik hoop heeeel hard dat dit met een enorme sisser gaat aflopen! Sterkte!
Echo is net gemaakt, vocht in buik, verklevingen, gekartelde darm, vocht uit buik afgetapt, vol met ontstekingscellen, ze is net onder narcose gebracht, ze gaan haar open maken en hopen dat wat ze aantreffen op te lossen is. We zijn kapot
Oef, ik weet niet wat het diagnostisch en prognostisch allemaal betekent, maar het is een flinke waslijst en daar wordt een mens nooit blij van. Ik duim hard dat ze goed door de operatie komt en dat er iets behandelbaars aan de hand is met 'r. Arme Frou, arme jullie.
Dunne darm kanker . Ze gaan de tumor weg halen en hopen dat ze de operatie overleefd. Als het niet uitgezaaid is heeft ze gemiddeld nog max een jaar te leven. Onze harten zijn in een miljoen stukjes uit elkaar gevallen
Jezus Lizzy, ik typ net een bericht en zie jouw nieuwe post, wat vreselijk verdrietig dit, zo onvoorstelbaar k*t.
Echt niet te bevatten dit.
Mijn duimen blijven snoeihard duimen dat Frou Frou door de operatie heen komt, dat is voor nu het belangrijkste.
Ik denk aan jullie.