Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Frou is gewoon Frou, met eten. Zo keek ze al als pup, als ze iets niet lekker vond en zo kijkt ze nu weer:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En uitspugen he, na foto 3!
Door Lizzy
Ik heb net wat runderlever gekookt, dat stond ik in stukjes te knippen en daar kwam ze zo waar op af. Ze heeft een muizenhapje gegeten, uit zichzelf, omdat zij trek had.
IMG_20191126_083743[1].jpg
IMG_20191126_083743[1].jpg (3.17 MiB) 1699 keer bekeken
Dat witte is geblenderde kip met rijst en ei. Daarbovenop zit wat kwark. En daar bovenop had ik dus mini stukjes lever geknipt. Ze heeft het niet opgegeten hoor.

Lachen he, die pup foto's :biggrin2: . Vanaf dit moment moest ik geloven dat ik een prinses had :biggrin2:
Door Hanny
Ik zou zeker niet alles bij elkaar doen, maar op verschillende schoteltjes aanbieden.
Wel een beetje uit elkaar zetten voor de lucht, die is dan niet zo vermengd.
Want als ze ergens geen zin in heeft, dan ruikt alles er naar.
Voor de rest is het natuurlijk een puinhoop. niets anders dan dat. Ik vind volgende week voor een niet etende hond wel ver weg.

Hanny
Door Lizzy
Ze heeft net het eten er weer uitgekotst en voelt zich niet goed. Dierenarts gebeld. We gaan kijken of we een spoed afspraak in A'dam kunnen maken. Als dat niet eerder kan dan maandag, gaan we proberen om met spoed een echo te laten maken. Dit is kut zeg :'(
Door Anne in Zweden
Hè bah, ik wilde net schrijven dat ik het eens was met Hanny, namelijk niet alles door elkaar geven, toen ik las dat Frou alles weer had uitgekotst. Zo verschrikkelijk zenuwslopend dit! Blij te lezen dat jullie vanmiddag al voor een gastroscopie terecht kunnen. Hopelijk is het een eenvoudige gastritis, die na een weekje vasten weer gewoon verdwijnt en tot een voetnootje in een lang en gelukkig leven verwordt.

Sterkte vandaag, ik duim voor jullie!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door