pluk schreef: ↑di 22 okt 2019, 18:24 Goed dat er een linkje bij zat, bij eerste lezing vroeg ik me direct af hoe er nu toch een klein geitje in je tuin verzeild was geraaktJa, de naamgeving voor het schattige snipje is wat vreemd.![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaela schreef: ↑za 26 okt 2019, 18:58 Ik heb vandaag mijn aller eerste (onofficiele) wedstrijd gereden en verhip, ik heb ook nog gewonnen. Met een extra prijs omdat de jury vond dat ik zo netjes en respectvol naar mijn paard reed. Nou, dat vind ik de leukste prijs van allemaal!Proficiat! En een compliment voor vriendelijk rijden is inderdaad het mooiste, al is het dubbel leuk dat je daarbij nog eens gewonnen hebt ook.
Nu mag ik mee als 2 van de lespaarden in de waterstapmolen mogen. Das een beetje zoiets als aquatherapie voor honden. Lijkt me erg leuk en leerzaam om een keer te zien en mijn lespaardje mag mee, dus dat is extra leuk.
frodo quin schreef: ↑zo 27 okt 2019, 08:36 Proficiat! En een compliment voor vriendelijk rijden is inderdaad het mooiste, al is het dubbel leuk dat je daarbij nog eens gewonnen hebt ook.Het was de clubkampioenschappen op de stal (rare naam, want er zijn maar 4 stalletjes waar de paarden alleen even staan als ze extra mogen eten) waar ik nu les. Niets officieels, lekker zelf georganiseerd. We hadden vier onderdelen: dressuur, behendigheid, gangenproef in de vorm van een gaedingakepni (dan rij je heen en weer over een lang recht stuk en heb je 6 keer om 4 gangen te tonen en gaat het om de kwaliteit van de gangen en in ons geval ook om hoe jij als ruiter rijdt (omdat de lespaarden nou eenmaal niet zulke hele fantastische gangen hebben)) en een springparcour.
Wat voor wedstrijd was het?
Aquatherapie voor paarden ken ik, maar niet in de vorm van een molen. Als je de kans hebt om een fotot te posten, ik ben wel benieuwd
Veel plezier vandaag!
frodo quin schreef: ↑zo 27 okt 2019, 09:09 Dat het niet officieel was maakt toch niet uit? Dat jullie het zo goed als team deden welOh zeker niet hoor, het was een hele leuke dag en ik heb er van genoten.
Ah ik had het verkeerd gelezen van de watermolen, maar hou je zeker niet in om foto's te nemen als jullie gaan![]()
pearlsofpassion schreef: ↑vr 08 nov 2019, 17:48 Wat is er met je voeten?Oh het klinkt misschien ernstiger dan het is...
Fijn dat je goede gevonden hebt, goedzittende schoenen zijn zo belangrijk.
Eef+Stippels schreef: ↑vr 08 nov 2019, 16:34 Gefeliciteerd karin, met het winnen van de wedstrijd! Ik lees het nu pas.Dank je
En wat een geluk voor Kaela![]()
Hoezo is haar vriendje in hongerstaking?
frodo quin schreef: ↑za 09 nov 2019, 09:20 Hij wil gewoon de dodo niet achterna. Slimme vogelZeg dat wel![]()
Eef+Stippels schreef: ↑vr 08 nov 2019, 21:49 Oh het klinkt misschien ernstiger dan het is...Waarom probeer je geen barefoot schoenen? Heb je het topic al eens bekeken?
Mijn voeten hebben alleen een raar model![]()
Heel breed, waardoor ik chronisch pijnlijke voeten heb, want schoenen passen nooit goed.
En als je veel wandelt is dat geen pretje, van die samengeknepen voeten met knakkende tenen. Ik ben al eens op mijn sokken verder gewandeld, zo'n pijn![]()
Maar daar is nu dus verandering in gekomen![]()