Nieuwe pupper!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Nieuwe pupper!
Vanochtend gewandeld, gespeeld met hondjes, avonturen gehad, voor het eerst een kinderwagen gezien, gegeten, gespeeld in huis. Dus nu, nu is ze heeeeeeeeeeel moe.

Ze is echt te leuk hoor 
Ben ook echt heel trots op - en met - d'r.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Laatst gewijzigd door Anne in Zweden op do 17 okt 2019, 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

't Is wel een muppiepuppie hoor, wat een schatje!
- Charlie Angel
- Moderator
Ze is echt een schatje zeg![emoji8]
-
frodo quin
- 5-sterren

Super schattige foto trouwens
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ooowww, die doos...

Wat een superschetige hondje om te zien met die grote oren
Hoppaa, halve kg er bij op. Ze vindt dr eten zoooo lekker.
Het is echt hap slik weg. Daarna superveel energie
Ze is echt een schatje. Gevoelig en soms wat gereserveerd bijv naar andere honden, maar als ze zich veilig voelt...oooohh, dan speelt ze zooo lief
De nachten gaan fantastisch (oke, ze zijn kort, maar hey) alleen blijven zijn we aan het oefenen (gisteren even naar de supermarkt geweest, kwartiertje weg ofzo. Bij terugkomt lag ze op de bank)
Verliefd ben ik.
Ze is echt een schatje. Gevoelig en soms wat gereserveerd bijv naar andere honden, maar als ze zich veilig voelt...oooohh, dan speelt ze zooo lief
De nachten gaan fantastisch (oke, ze zijn kort, maar hey) alleen blijven zijn we aan het oefenen (gisteren even naar de supermarkt geweest, kwartiertje weg ofzo. Bij terugkomt lag ze op de bank)
Verliefd ben ik.
Sardientjes gekocht op de markt, van zo'n 6/7 cm. Nou, ze heeft wel 3x gekauwd op de kop en de vis, en toen ging ie zo naar binnen.
Vreetschuur is het.
Heerlijk! Ja, beter dan een hond die er mee gaat staan trutten!!
Ja, zeker! Ze is echt niet uit de keuken te slaan als ik er met iets bezig ben. De KVV (zo'n 130 gram per keer) gaat ook echt in 3 happen naar binnen.Lizzy schreef: za 19 okt 2019, 12:20![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijk! Ja, beter dan een hond die er mee gaat staan trutten!!
Eten = de wereld.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Oh wat genieten, zo te lezen

Zand is zo gaaf.
Verder merk ik dat ik het wel spannend vind hoor, een pup.
Zo is ze geloof ik nog aan het wisselen. Haar voortanden en kiezen zijn al gewisseld. De blijvende hoektanden komen ook door, maar haar puppyhoektanden zittn er ook nog. 3 daarvan zitten ook muurvast nog. Op dit moment is ze aan het spelen met d'r touw, en dat bloed een beetje, maar dat lijkt me..normaal? Kan/moet ik daar wat mee?
Verder moeten we flink oefenen aan meer zelfvertrouwen met andere honden, dat vindt ze wel echt lastig. Paarden, fietsers, scooters en rollators allemaal niet. Ook de kermis is niet eng.
Oh en het eten van alles, maar dan ook echt alles, op straat. Of het nou eetbaar is of niet...