Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3385614
Vandaag brengt Facebook me een herinnering van 8 jaar geleden en ineens realiseer ik me weer wat een geweldige mensen ik heb leren kennen dankzij ons gouden duo en wat een fantastische tijd ik heb gehad met ze.
FB_IMG_15680346265184886.jpg
FB_IMG_15680346265184886.jpg (280.17 KiB) 2383 keer bekeken
#3385644
Ronald schreef: ma 09 sep 2019, 18:31 Schitterende foto, Plien! :'( :-*

Ik mis haar nog verschrikkelijk...En dan helpt zo'n topic niet echt mee.
IMG_20160603_164243.jpg

Dit was de laatste kus... de laatste knuffel... de laatste aai.

Het is stil in huis, heel stil. :'(
:-* :-* :-*

Ik ben zelf ook nog niet zover dat ik altijd met droge ogen over ze kan praten. Soms wel, soms niet. Mijn gouden duo, mijn hart huilt nog altijd omdat ik ze zo mis. :'(
#3387691
Vandaag zou Aiuto 16 jaar geworden zijn. We missen hem nog elke dag en het voelt zo leeg dat hij er op deze dag niet bij is :'( :'( Ik heb vanmorgen een bosje bloemen van de topinamboer geplukt om bij zijn portret te zetten. Deze bloemen gebruikten we altijd bij zijn verjaardagsfoto en daar hoorde ook een worteltaart bij. Die taart hebben we niet gebakken, maar toen we vanmorgen boodschappen gingen halen met de auto kwam zijn liedje (The Lion sleeps tonight) voorbij waarop we onze dogdanceroutine hadden gemaakt. Elke pas van deze dans kan ik nog voelen en beleven. Wat ben ik blij dat we deze herinnering gemaakt en gefilmd hebben en wat was het een mooi moment dat het liedje juist vandaag gekozen werd uit de 600 nummers die op de stick staan. Dit moet wel een groet zijn uit een andere wereld.
#3387699
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
voor iedereen die hun hond(en) of andere huisdieren missen.

Net als jullie mis ik ook elke dag mijn lieve Estrella. verleden jaar overleden. en soms idd op fb .. komt er een foto voorbij van haar. in haar volle glorie. En ook ik pink dan weer een traantje weg. :'( :'( En denk daarna.. Lieve Strelleke ik mis je maar je hebt bij mij een wereld tijd gehad. :smitten: :smitten:
#3387708
Mijn hartendiefje :-* :-* :-* al vijf jaar is ze nu uit het oog . Maar nog steeds diep in mijn hart .
Gekomen als 6,5 jarige . En ik dacht , 2,5 - 3 jaar misschien ? Gezien het ras
Maar nee hoor , opoe heeft er 6,5 jaar aan vast geplakt
En opeens was het over . Gezien de leeftijd te verwachten . Maar wat liet jij een leegte achter :'( :'(
Je had het zo naar je zin , er ging weer een wereld voor je open en je leerde weer hond te zijn .
En je liet zien wie je was , humor en eigenzinnig gedrag .
Ik zal je nooit vergeten opoe . Terwijl ik dit zit te typen moet ik lachen om al jou streken ;D ;D :-* :-*
En wat viel het afscheid me zwaar , nog even lekker bij je terwijl je kaarsje al uit was
Bijlagen
noa dood 007.JPG
noa dood 007.JPG (4.84 MiB) 2243 keer bekeken
1412.JPG
1412.JPG (2.71 MiB) 2243 keer bekeken
#3387712
Nog een foto van het drietal
Milo overleed een week voor kerst :'( dat was een echte k*t kerst
Amber en Tessa zijn snel na elkaar gegaan . Wat een ellende brrr :'( :'( :'(
Ze zijn alle vier oud geworden dat wel , maar als de dag gekomen is waarop je ze moet laten gaan
Het went nooit , ik heb er al heel wat gehad . Maar afscheid nemen ..... vaak een besluit uit liefde
Maar dat gemis .
Bijlagen
3518.JPG
3518.JPG (3.13 MiB) 2240 keer bekeken
usbstick twee 534.JPG
usbstick twee 534.JPG (2.98 MiB) 2240 keer bekeken
#3387845
Lizzy schreef: zo 13 okt 2019, 10:52 Ik zag deze net voorbij komen en moest aan ons denken:

"I wish the rainbowbridge had visisting hours".

Nou, dat zou ik nou ook wel willen.
Ik ook wel. Ik ben op aan het ruimen in huis en kom allerlei foto's enzo tegen. Maar ik moet wel zeggen, het is nu 8 jaar later en het zijn vooral goede herinneringen die op kwamen borrelen. Tuurlijk zou ik nog graag een keer Chenak horen 'kletsen" of met Janouk knuffelen. Maar het is wel minder heftig geworden.
#3387858
De laatste vakantie , samen met Tessa :-* :-* :-* Tessa was de laatste van de roedel van vier
En wat genoot het oude besje , zo nu en dan nog een gek momentje :D :-* :-* :-*
Maar ook heel vaak in de wandelkar
Oh zo mooi , al die herinneringen . Ze zitten allemaal heel diep in mijn hart :-* :-*
Bijlagen
vakantie friesland 209.JPG
vakantie friesland 209.JPG (2.63 MiB) 2143 keer bekeken
vakantie friesland 305.JPG
vakantie friesland 305.JPG (3.98 MiB) 2143 keer bekeken
vakantie friesland 456.JPG
vakantie friesland 456.JPG (4.78 MiB) 2143 keer bekeken
#3387861
En hier Tessa samen met Thara . Ze hadden gelijk een hele leuke klik samen
Samen spelen met het kleed , in de zandbak dingen opzoeken ... en dan is je vriendinnetje er opeens niet meer
Het had erg leuk geweest als de dames wat langer samen hadden kunnen zijn
Maar ja , toen Thara kwam was Tessa al flink op leeftijd
Bijlagen
t.overleden18 april 2017 006.JPG
t.overleden18 april 2017 006.JPG (2.68 MiB) 2136 keer bekeken
zandbak 138.JPG
zandbak 138.JPG (4.04 MiB) 2136 keer bekeken
picknick 014.JPG
picknick 014.JPG (2.73 MiB) 2136 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door