Zolang je wat doet hier ook wel maar gisteravond is de verwarming dan toch even aan gezet door vl.
Vanmorgen eerst was het weer 19 graden, nu door de zon 19,5. Maar eerste keer verwarming aan na de zomer is nu dus een feit
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Zolang je wat doet hier ook wel maar gisteravond is de verwarming dan toch even aan gezet door vl.

Mag ik nou eens heel brutaal vragen wat je daar dan voor betaald?Ingeborg1958 schreef: za 05 okt 2019, 19:08 Wij hebben 40 zakken pellets gescoord. Met een gemiddelde van 1 zak per 3 dagen komen we al een heel eind de winter door![]()
Dat is wel heel weinig wat jij verstookt dan. Wij verstoken als de kachels de hele dag branden tussen de 10 à 15 kg. per dag per kachel. Afhankelijk van de buitentemperatuur. Maar ons huis is dan ook best wel groot en de kachels branden dan van `s-ochtends vroeg tot `s-nachts. (En als het héél erg koud is blijven ze aan)Ingeborg1958 schreef: za 05 okt 2019, 19:08 Wij hebben 40 zakken pellets gescoord. Met een gemiddelde van 1 zak per 3 dagen komen we al een heel eind de winter door![]()

Foto?frodo quin schreef: zo 06 okt 2019, 11:12 De zon heeft zich de laatste tijd verstoptGevolg: het warmt hier in de namiddag niet meer op. Nu 17° en als het nog verder afkoelt ga ik vanavond toch wel even de verwarming aanzetten.
Nu heb ik een hoop rattenlijfjes die bij mij in de zetel zijn gekropen en me lekker warm houden![]()

Jij mag alles vragen LizzyLizzy schreef: zo 06 okt 2019, 08:36 Mag ik nou eens heel brutaal vragen wat je daar dan voor betaald?

Wij wonen in een hoek/ eensgezins woning en stoken een goed geïsoleerde ruimte van ongeveer 50 m2 warm. Van de winter als het écht koud is zal de kachel wel wat meer pellets vragen,denk ik.Doranto schreef: zo 06 okt 2019, 09:30 Dat is wel heel weinig wat jij verstookt dan. Wij verstoken als de kachels de hele dag branden tussen de 10 à 15 kg. per dag per kachel. Afhankelijk van de buitentemperatuur. Maar ons huis is dan ook best wel groot en de kachels branden dan van `s-ochtends vroeg tot `s-nachts. (En als het héél erg koud is blijven ze aan)

Doranto schreef: zo 06 okt 2019, 09:30 Dat is wel heel weinig wat jij verstookt dan. Wij verstoken als de kachels de hele dag branden tussen de 10 à 15 kg. per dag per kachel. Afhankelijk van de buitentemperatuur. Maar ons huis is dan ook best wel groot en de kachels branden dan van `s-ochtends vroeg tot `s-nachts. (En als het héél erg koud is blijven ze aan)