Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑vr 09 aug 2019, 07:03 Gisteren weer kijkers voor ‘t huis, alles opgeruimd inclusief hondenmanden. Zit Spot mij gisteravond met zielige blik aan te kijken. Oh ja, mand ! Dus ik ,m terugzetten, kleedje erin, komt ‘ie me helemaal happy een kusje geven.Ahhh, wat lief![]()
vanmorgen lag hij heerlijk in zijn mand, kleedje opgetrommeld als knuffelkussen. Mijn lieve draakje
![]()
Siberienne schreef: ↑vr 09 aug 2019, 07:03 Gisteren weer kijkers voor ‘t huis, alles opgeruimd inclusief hondenmanden. Zit Spot mij gisteravond met zielige blik aan te kijken. Oh ja, mand ! Dus ik ,m terugzetten, kleedje erin, komt ‘ie me helemaal happy een kusje geven.Oh![]()
vanmorgen lag hij heerlijk in zijn mand, kleedje opgetrommeld als knuffelkussen. Mijn lieve draakje
![]()
Siberienne schreef: ↑vr 09 aug 2019, 07:03 Gisteren weer kijkers voor ‘t huis, alles opgeruimd inclusief hondenmanden. Zit Spot mij gisteravond met zielige blik aan te kijken. Oh ja, mand ! Dus ik ,m terugzetten, kleedje erin, komt ‘ie me helemaal happy een kusje geven.![]()
![]()
Eef+doggies schreef: ↑ma 19 aug 2019, 13:39 Gisteren lag Xindy in de verte ergens in te rollen naast een meertje/vijver... Dat kan alleen maar iets goors zijn, want daar is ze dol op.Haha, ja, dat is zeker een geluksmomentje
Ze had zich er al minstens 3x in laten vallen tegen de tijd dat ik bij haar was.
Het was een rotte vis![]()
Maar alle keren had ze mis gerold![]()
![]()
Was dat even geluk![]()
- pien - schreef: ↑di 20 aug 2019, 15:21 Haha, ja, dat is zeker een geluksmomentjeWat is dat toch, he..? Dat ze van die spookperiodes hebben.
Hier zijn er diverse geluksmomentjes geweest: Gabi was vorige week iedere nacht wel een keer aan het blaffen en aan het spoken en tegenwoordig laat 'ie ons weer rustig slapen![]()