Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Paulus5
Pup heeft alles der zonet uitgegooid. Normaal eet ze het weer op. Nu niet. Het zijn ook dingen die ze wel al heel vaak gehad heeft dus niet dat ze het niet lust. Ze staat wel te zagen om iets anders erna en eet dit ook op zonder problemen. Zou het slecht zijn wat ik ze gaf. Alleen vind ik het raar want het zijn dingen die ze al zoveel gekregen heeft van dezelfde levering. En staat te ontdooien van gisterenmiddag in koelkast... en daarna 4u op kamertemperatuur laten komen
Door pearlsofpassion
Als het de eerste keer is, zou ik me er geen zorgen in maken. Dat gebeurt al eens...
Aangezien ze de rest wel binnenhoudt, denk ik ook niet dat ze ziek is.

Weet je wanneer het ongeveer ontdooit is? Als je het daarna nog op kamertemp laat komen, staat het misschien wel erg lang in de frigo om te ontdooien? Ik kan dat niet goed inschatten want ik heb kleine porties en die ontdooien dus sneller.
Door Lizzy
Paulus5 schreef: za 17 aug 2019, 12:53 Pup heeft alles der zonet uitgegooid. Normaal eet ze het weer op. Nu niet. Het zijn ook dingen die ze wel al heel vaak gehad heeft dus niet dat ze het niet lust. Ze staat wel te zagen om iets anders erna en eet dit ook op zonder problemen. Zou het slecht zijn wat ik ze gaf. Alleen vind ik het raar want het zijn dingen die ze al zoveel gekregen heeft van dezelfde levering. En staat te ontdooien van gisterenmiddag in koelkast... en daarna 4u op kamertemperatuur laten komen
Honden kotsen wel eens. Eigenlijk kotsen honden heel makkelijk. Ik denk niet dat het aan het vlees ligt. Gewoon weer geven bij de volgende maaltijd. Ik weet niet hoeveel maaltijden er vandaag nog gepland staan maar die zou ik ook gewoon geven.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door