Ik ben wel nieuwsgierigAngelique schreef:Willen wij dat weten![]()
Bij de eerste foto dacht ik een stofzuiger
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ik ben wel nieuwsgierigAngelique schreef:Willen wij dat weten![]()

Kim_S schreef:Ik ben wel nieuwsgierig![]()
Bij de eerste foto dacht ik een stofzuiger
Ja maar das expres natuurlijkAngelique schreef:Maar ze heten allemaal “ speeltje “
om ons op een dwaalspoor te brengenAngelique schreef:Maar ze heten allemaal “ speeltje “
Dat is zeker een fijn uitzicht! Hoe gaat het met de wond op zijn hoofd?Kaela schreef:Super lief PoP!
We zijn weer thuis na 2 weken oppassen. Charlie is blij dat ie weer thuis is, maar ik denk dat ie dit uitzicht ook wel gaat missen. Ik ook wel!
C3A29EC1-F838-4885-8869-49261693A08D.jpeg
Heel goed! Hij liet ons al snel niet meer zalven, maar hij bleef er goed vanaf en het is zo goed als genezen. Erg blij mee, want als ie er aan was gaan zitten had ie een kraag om gemoeten.pike schreef:Dat is zeker een fijn uitzicht! Hoe gaat het met de wond op zijn hoofd?

pike schreef:om ons op een dwaalspoor te brengen![]()
maar het is te hopen dat de mollen niet blij zijn met dit speeltje

Dat ziet er goed uit, fijn!Kaela schreef:Heel goed! Hij liet ons al snel niet meer zalven, maar hij bleef er goed vanaf en het is zo goed als genezen. Erg blij mee, want als ie er aan was gaan zitten had ie een kraag om gemoeten.
EB1768D0-A39B-438F-993C-9DA262D589A7.jpeg
Dank je!Eef+doggies schreef:Dat ziet er goed uit, fijn!
Ziet er mooi uit! Knap van hem dat hij er af is gebleven.Kaela schreef:Heel goed! Hij liet ons al snel niet meer zalven, maar hij bleef er goed vanaf en het is zo goed als genezen. Erg blij mee, want als ie er aan was gaan zitten had ie een kraag om gemoeten.
EB1768D0-A39B-438F-993C-9DA262D589A7.jpeg
Ja maar snap dat nou, een kijk-holletje is om in te gaan kijkenKaela schreef:
Dank je!
Valentijn weigert om in de kijk-holletjes die ik voor hem maak te gaan slapen. Maar hij heeft dan ook iets veel beters bedacht!

pearlsofpassion schreef: ma 05 aug 2019, 11:15 Aangezien de eerste zo goed in smaak viel, hebben de oudste jongens nu allebei een stoere camelbak drinkfles.
IMG_20190805_110840.jpg
Sinds hij er is, kwartier geleden, is water drinken het coolste dat er is. Zelfs de jongste doet mee (als hij van zijn broers mag drinken).
Wat een lekkere bekkies