koekje schreef:Welkom koekje aantikken en dan opent er weer een menuutje Waar precies?
Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef:Welkom koekje aantikken en dan opent er weer een menuutje Waar precies?
Doranto schreef: ↑di 06 aug 2019, 14:28 Wat mij ook opvalt is dat wanneer je in een topic reageert, je automatisch een mailtje krijgt als er een nieuwe reactie wordt geplaatst. Dat mis ik nu.Email doet het nog niet, dat komt eraan. Ik zal even kijken waarom het offline laat zien.
En als ik op mijn avatar klik staat er dat ik off-line ben, terwijl er onderaan de pagina staat dat ik on-line ben.
Jeff schreef: ↑di 06 aug 2019, 13:55 Wel raar want er hoort een flubbertje achter je naam te staan zodat je ziet dat er nog een menu is. Wat voor een mobiel heb jij?Waarschijnlijk is dat omdat koekje een moderator is en de naam in het groen staat. Dat zal op de een of andere manier de reden kunnen zijn dat er geen pijltje achter de naam staat.
Rik01 schreef: Waarschijnlijk is dat omdat koekje een moderator is en de naam in het groen staat. Dat zal op de een of andere manier de reden kunnen zijn dat er geen pijltje achter de naam staat.Ja ik vermoed ook zoiets want ik heb daar ook geen avatar.
(Of het moet iets soecifieks op iOS zijn)