Eef+doggies schreef:Ik doe ze al 5 jaar obsessief![]()
![]()
![]()
"Heerlijk zo'n pedicure" denkt ze

Het liefste doe ik het na een flinke wandeling dan slapen ze vaak zelfs door het nagelknippen heen .
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Eef+doggies schreef:Ik doe ze al 5 jaar obsessief![]()
![]()
![]()
"Heerlijk zo'n pedicure" denkt ze
MarijeEnBoomer schreef:Ik doe ze al 5 jaar obsessiefOh ja, slim![]()
Het liefste doe ik het na een flinke wandeling dan slapen ze vaak zelfs door het nagelknippen heen .
Eef+doggies schreef:Ik heb hier de nageltjes ook nog maar iets korter gemaakt. Kon blijkbaar nog best wat meer af zonder het leven te raken.Die tenen staan zo plat en recht vooruit dat ze met geen mogelijkheid de grond kan raken met die nagels
Lizzy hoe doe jij dat bij de 2 lange tenen van Fritzi?
Knip je die nagels korter zodat ze er geen last van heeft bij het lopen?
Ik heb bij Xindy net toch maar een stukje van het leven eraf geknipt bij haar lange teenwant ze compenseert volgens mij met haar schouder. Ze draait haar poot naar buiten. Haar schouder zat ook helemaal vast bij de osteo.
Lizzy schreef:Die tenen staan zo plat en recht vooruit dat ze met geen mogelijkheid de grond kan raken met die nagelsDus ook als ze loopt raken die nagels de grond niet?. Dus nee, die knip ik niet extra kort. Gewoon normaal zeg maar. Ik ga ff knippen
![]()
(het is heel ziekelijk maar ik kan niet over nagels knippen praten zonder niet gelijk nagels te gaan knippen
).
eelke schreef:Je zou misschien ook nog naar paarden-hoef-vijlen kunnen kijken? Degene die ik gezien heb waren best groot, maar wellicht zijn die er ook in veel verschillende maten.Dit is wel een kleintje (maar wellicht te grof voor hondennagels?)
Laika schreef:Dat ziet er weer netjes uit.Dat is het voordeel van confetti knippen, dan kan je eigenlijk niet tot bloedens toe in het leven knippen als je goed kijkt en dunne flintertjes knipt!
Ik durf echt niet meer te knippen aan die zwarte nagels. De vorige keer knipte ik toch net even te veel weg en werd het een bloedbad