Ja, handig! Ben benieuwdMarijeEnBoomer schreef:Ik zal binnenkort iemand vragen om foto’s te malen terwijl ik B haar nagels doe.
Zij heeft klauwen
Marije en Lizzy; nagel knip topic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Re: Marije; nagel knip topic
Re: Marije; nagel knip topic
MarijeEnBoomer schreef:Mn eigen nagel topic
Ja goed he?!! Volgens mij was je daar aan toe
U vraagt, wij draaienMaar het is een soort gedeelde obsessie met Liz dus die mag ook in de titel![]()
Bedankt voor de info! Ik ga op zoek naar zo'n nagelschaar waar je het over had en zal mij aanmelden op de facebookgroep!Wat voor mij echt een eye opener was was de andere manier van nagels knippen. ACL zoals ze het in die Facebook groep noemen. Ik zal even kijken of ik wat documenten daarvan hier kan posten.
Re: Marije en Lizzy; nagel knip topic
Heb je een foto van jouw schaar dan? Ik vond deze namelijk rood
Niet in bezit van FB dus geen idee verder
Niet in bezit van FB dus geen idee verder
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Deze heb ik laatst gemaakt tijdens het knippen 
Ik ga ook aan de studie, heb bij alle Artesiens problemen gehad met nagelknippen. Die hebben flinke klauwen. En dan is Ilan ook nog aan zijn pootje geopereerd en heeft hij nagels die wel eens helemaal afscheuren. Lekker trauma dus.
Ik hoop het eindelijk eens beter en korter te krijgen en daarmee ook de kans op afscheuren te verkleinen.
Ik hoop het eindelijk eens beter en korter te krijgen en daarmee ook de kans op afscheuren te verkleinen.
Ik had met mijn Basset Whoofer ook nagel problemen. Toen zij bij mij kwam waren haar nagels zoooo lang dat ik er echt een rolberoerte van kreeg. Maar knippen vond ze geen humor. Ik begon met vijlen en daarna ging ik dremelen. Zo hield ik haar nagels goed bij.Cathelijn schreef:Ik ga ook aan de studie, heb bij alle Artesiens problemen gehad met nagelknippen. Die hebben flinke klauwen. En dan is Ilan ook nog aan zijn pootje geopereerd en heeft hij nagels die wel eens helemaal afscheuren. Lekker trauma dus.
Dat vijlen, bereikte je daar ook echt wat mee of was dat meer ter training?Lizzy schreef: Ik begon met vijlen
Met een gewone nagelvijl mag ik inmiddels Pippa haar nagels even aanraken/kort vijlen.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

MarijeEnBoomer schreef:EC564D12-8995-4301-BC24-916BD02C9E06.jpeg
Deze heb ik laatst gemaakt tijdens het knippen
"Heerlijk zo'n pedicure" denkt ze
Ik had een vijl van de bouwmarkt. Ideaal ding. Daar kon ik ook echt d'r nagels korter mee maken. Ik heb het nooit meer kunnen vinden, zo'n ding. En ik heb 'm ooit een keer uitgeleend, nooit meer terug gekregen dus dat was einde vijl verhaal. Maar het was ook voor de training. Op het laatst pakte ik de vijl en ging Whoofer al op haar rug liggen.zurca schreef:Dat vijlen, bereikte je daar ook echt wat mee of was dat meer ter training?
Met een gewone nagelvijl mag ik inmiddels Pippa haar nagels even aanraken/kort vijlen.
Een vijl van de bouwmarkt?! Hahaha....
Ik zal er toch eens naar kijken als ik weer in de bouwmarkt ben.
Ja echt serieus! Want met een mensennagelvijl duurt het gewoon te lang. En serieus dat ineens het merk me te binnen schiet! Het was een Sandvic. En hij zag eruit zoals dat onderste ding op deze foto:zurca schreef:Een vijl van de bouwmarkt?! Hahaha....

Mij is het helaas niet meer gelukt om deze te vinden, bij geen enkele bouwmarkt, ook niet op Internet.
Dat merk verkopen ze wel bij de Karwei...zal mn ogen eens open houden en anders van dat merk een andere vijl proberen.
Edit... ohnee bij karwei is een ander merk
Edit... ohnee bij karwei is een ander merk
Je zou misschien ook nog naar paarden-hoef-vijlen kunnen kijken? Degene die ik gezien heb waren best groot, maar wellicht zijn die er ook in veel verschillende maten.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Ik heb alleen geprobeerd om een foto te maken van het knippen van de nagels van B.
Dat lukt dus niet alleen maar zo kan je wel zien dat B er ook super enthousiast over is.
En je kan mooi zien waarom ze het confetti noemen met knippen. Dit zijn nog best grote confetti’s
Dat lukt dus niet alleen maar zo kan je wel zien dat B er ook super enthousiast over is.
En je kan mooi zien waarom ze het confetti noemen met knippen. Dit zijn nog best grote confetti’s
Ja, dit zijn best grote confetti's voor jou doen! Je leert de nagels van je honden ook gewoon steeds beter kennen he.