Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fransbulletje
In het noordoosten nog 3 tropisch dagen in het vooruitzicht :-[
Binnen was 25 nu terug naar 24 graden.
Alles maar weer dicht en weer een dag niksen.
Basil wordt stront vervelend binnen, wil naar buiten.
Dat gaat niet dus dan kattekwaad uithalen, en Oliver plagen die daar niet blij van wordt.
Sterkte allemaal!
Door Lizzy
Kaio schreef::biggrin2:

Nadeel? dat de badkamer zo helemaal niet opschiet?
Ja, daar heb jij weer een punt ;D . Het is veeeeeeeeeel te heet voor Leo om daar nu te werken. Hij pakt wel een paar uurtjes in de ochtend maar het houdt al gauw op.
Door Paulus5
Sterkte iedereen vandaag! Houd het hoofd koel
Door Laika
Fijn dat we beneden slapen (boven is het 10 graden warmer). Het is hier nog steeds warm maar gelukkig draait de wereld weer met me mee. Eerst maar weer de moestuin water geven...
Door sam28
29 graden in huis. Mijn hoofdpijn word er niet minder om. Elke prikkel is er een teveel. Ik kan ook niet luchten want te warm buiten. Als het eindelijk afkoelt savonds dan slaap ik en sochtends als ik wakker word is het al weer te heet.
Hopelijk zit ik zuidelijk genoeg dat het afkoelt vanavond en morgen.
Door Siberienne
fransbulletje schreef:In het noordoosten nog 3 tropisch dagen in het vooruitzicht :-[
Binnen was 25 nu terug naar 24 graden.
Alles maar weer dicht en weer een dag niksen.
Basil wordt stront vervelend binnen, wil naar buiten.
Dat gaat niet dus dan kattekwaad uithalen, en Oliver plagen die daar niet blij van wordt.
Sterkte allemaal!
Oooh sterkte ermee! Ik zie het voor me... Kan je Basil z'n neus niet alvast aan het werk zetten? Bij mij was dat ideaal om ze zonder rennen moet te krijgen...
Hier een paar tips voor spelletjes vanaf 6 weken, kunnen ook binnen
https://suzanneclothier.com/article_dut ... gebruiken/
Door fransbulletje
Siberienne schreef:Oooh sterkte ermee! Ik zie het voor me... Kan je Basil z'n neus niet alvast aan het werk zetten? Bij mij was dat ideaal om ze zonder rennen moet te krijgen...
Hier een paar tips voor spelletjes vanaf 6 weken, kunnen ook binnen
https://suzanneclothier.com/article_dut ... gebruiken/
Het is lastig om alleen met Basil wat te doen want Oliver wil ook meedoen en dat werkt dan niet. Snuffelmat vindt hij geweldig. Had ook nog speeltje liggen, soort pluche mok met 2 gaten en daarin minidonuts om eruit te halen. Paar snackjes erin voor de geur en dat vindt hij ook leuk.
Zondag wordt het koeler gelukkig.
Door Angelique
Hier is het nu draaglijk, iig kunnen we naar buiten zonder te verschroeien ::) sluierwolkje en een windje erbij.
Door tt-tjes
Hier is het weer 38 graden, er staat wel wind maar het lijkt net of er een föhn aan staat. Ben nu op het werk waar de klimaatbeheersing uitgevallen is en de zonneluifels vanwege de wind omhoog gegaan zijn.
Ik krijg niets meer gedaan. Het is hier om af te pikken binnen.
Door tt-tjes
Siberienne schreef:Sterkte iedereen vandaag!

Vanmorgen 25,5 in de woonkamer, dus on huis ‘doet’ het zo slecht nog niet. Zometeen naar ‘t werk in airco. Vandaag is ml thuis met de hondjes. In de tuin de luifel weer opgehangen want de hortensia’s hebben het ook zwaar
Ik heb een parasol boven een aantal planten staan, die verbranden anders waar ik bij sta.
Door tt-tjes
Lizzy schreef:Ik heb ze ook niet nat gemaakt! Dit waren van die matten die koud worden door druk (gewicht van het lichaam). Overigens is dit bij een vriendin van mij ook gebeurd, dus kennelijk kan het :-\

Wij gaan sparen voor een 2de airco. Ik liep gisterenavond naar boven om te gaan slapen, ik denk dat het 38 graden boven was. Ik kreeg direct een appelflauwte. Dus heb een matrasje naar beneden gezeuld en ben in de woonkamer gaan liggen. M'n rug doet het niet meer :-X
Oh joh. Nee, dat heb ik gelukkig niet. Bij de oudste die ik heb is wel de gel harder geworden dus die doet het niet zo goed meer.

Welk merk airco heb jij Lizzy, wij zijn er ook hard over na aan het denken om er 1 aan te schaffen.
Door Anne in Zweden
Hier is het 34 graden buiten, maar gelukkig valt het binnen beneden redelijk mee. Ik heb twee ventilatoren tegenover elkaar gezet en daar ligt ons oudje Max nu lekker te chillen. De andere honden liggen ook zo strategisch dat ze steeds een koel briesje vangen.
Gelukkig koelt het hier 's avonds wel steeds af tot een graad of 19, en 's nachts tot 15 graden. Gisteravond zaten we buiten bij 21 graden en hadden we het koud! ;D
Door Lizzy
tt-tjes schreef:Oh joh. Nee, dat heb ik gelukkig niet. Bij de oudste die ik heb is wel de gel harder geworden dus die doet het niet zo goed meer.

Welk merk airco heb jij Lizzy, wij zijn er ook hard over na aan het denken om er 1 aan te schaffen.
Mitsubishi. Type is afhankelijk van de ruimte die ie moet koelen. Wij hebben 40 m2 die ie moet koelen dus wij hebben type: SRK-35ZS-W.

Ik wil nu al nooooit meer zonder.
Door Paulus5
tt-tjes schreef:Hier is het weer 38 graden, er staat wel wind maar het lijkt net of er een föhn aan staat. Ben nu op het werk waar de klimaatbeheersing uitgevallen is en de zonneluifels vanwege de wind omhoog gegaan zijn.
Ik krijg niets meer gedaan. Het is hier om af te pikken binnen.

Onze parasol is door de wind eens helemaal omhoog gevlogen een halfjaar terug en we zijn die bij de buren twee huizen verder kunnen gaan halen. Blijkbaar waren er daar ook kinderen aan het spelen, gelukkig heeft het niemand geraakt :-[

En de koelmatten zijn toegekomen gisterenmiddag en ze zijn getest en ze gebruiken ze ;D
Door Kaio
20190726_165733.jpg
20190726_165733.jpg (4.4 MiB) 5726 keer bekeken
20190726_165959.jpg
20190726_165959.jpg (3.47 MiB) 5726 keer bekeken
20190726_165951.jpg
20190726_165951.jpg (4.43 MiB) 5726 keer bekeken
Ja we konden weer naar buiten :D :D :D
Ik heb een heus filmpje dat hoog bejaard ff loopt te spelen nog :o :D
En hun angst voor flinke knallen was er gewoon niet, buiten zijn was belangrijker!
Nou omdat het dus niet regende met onweer brak de hel ook los dus die knallen werden door tig sirenes overstemt hoor. Echt een hoop brandweer van hop naar her
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door