Spikkelneus schreef:Buiten is het vannacht niet onder de 26 gekomen en binnen is het 29. Zaaaaaaalig begin van de dagHier ook. Alleen is het binnen 27 bij mij. Hopelijk de laatste dag. Ben er zo klaar mee.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Spikkelneus schreef:Buiten is het vannacht niet onder de 26 gekomen en binnen is het 29. Zaaaaaaalig begin van de dagHier ook. Alleen is het binnen 27 bij mij. Hopelijk de laatste dag. Ben er zo klaar mee.
Spikkelneus schreef:Buiten is het vannacht niet onder de 26 gekomen en binnen is het 29. Zaaaaaaalig begin van de dag
Too schreef:Echt he... dit is zo afzien! Hoe doen je senioren het?Vele senioren zijn gewend van in een heel warm huis te zitten maar denk dat dit ook wel puffen was. Zag gisteren morgen een meneer op de fiets, rond de 80 denk ik met een jas aan, zo rond 11u toen het al 37 graden was ongeveer...
Eigenlijk moet ik werken : buiten, in de stad.. daggutniet, ze mogen het zonder mij doen vandaag.
Morgen wil ik het overwegen maar voordat zo'n stad wat afgekoeld is, helemaal van die pleinen met zwarte stenen
Paulus5 schreef:
Vele senioren zijn gewend van in een heel warm huis te zitten maar denk dat dit ook wel puffen was. Zag gisteren morgen een meneer op de fiets, rond de 80 denk ik met een jas aan, zo rond 11u toen het al 37 graden was ongeveer...
Als hij niet meer doorheeft hoe warm het was, heb ik echt medeleven met dat ventje
Wat doe je buiten dan wel? Is het heel de tijd buiten?
Lizzy schreef:Je moet ze alleen niet dubbel vouwen en weg leggen.... Die van mij waren allemaal ongelofelijk goor beschimmeld terwijl ik ze echt ontzettend goed schoon had gemaakt EN droog had gemaakt. Ze lagen op zolder, ook een super droge plek. Echt zo goor dat we ze in een vuilniszak hebben gedaan op zolder, door de voordeur naar buiten zijn gerend en ze in de container hebben laten zakken. Dat was ook het moment dat ik riep "EN NU KOMT ER EEN AIRCO". Ik was zo pissig, vier van die dure dingen de container inDie ik heb hoef ik niet nat te maken. Kunnen dan ook niet schimmelen. Heb ze al jaren en gaan iedere winter weer terug in de doos
tt-tjes schreef:Die ik heb hoef ik niet nat te maken. Kunnen dan ook niet schimmelen. Heb ze al jaren en gaan iedere winter weer terug in de doosIk heb ze ook niet nat gemaakt! Dit waren van die matten die koud worden door druk (gewicht van het lichaam). Overigens is dit bij een vriendin van mij ook gebeurd, dus kennelijk kan het
Lizzy schreef:Eén groot voordeel aan dat warme weer. Ik kan lekker buiten douchen
Lizzy schreef:Héél goed plan Lizzy, ik zet hem boven een half uur van te voren even flink aan en dan gaat ie op een vriendelijke nacht / comfort stand. Wij slapen heerlijk!!
Wij gaan sparen voor een 2de airco. Ik liep gisterenavond naar boven om te gaan slapen, ik denk dat het 38 graden boven was. Ik kreeg direct een appelflauwte. Dus heb een matrasje naar beneden gezeuld en ben in de woonkamer gaan liggen. M'n rug doet het niet meer
Lizzy schreef:Eén groot voordeel aan dat warme weer. Ik kan lekker buiten douchen
Too schreef:Echt he... dit is zo afzien! Hoe doen je senioren het?
Eigenlijk moet ik werken : buiten, in de stad.. daggutniet, ze mogen het zonder mij doen vandaag.
Morgen wil ik het overwegen maar voordat zo'n stad wat afgekoeld is, helemaal van die pleinen met zwarte stenen