Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Het is nu wel echt extreem. Maar het EK agilty gaat morgen gewoon door :-X wel met aanpassingen in de planning, maar serieus, dat moet je toch niet willen...

De drie main coons waar wij nu op passen verkiezen buiten te zijn. Ze zijn allemaal komen eten en vervolgens weer op stap gegaan. Ze kunnen het bos en het maisveld in en af en toe zien we ze bij de vijver om te drinken. Binnen is het veel koeler, maar ze redden zich goed dus we laten ze zelf kiezen.
Door Kaio
Kaela schreef:Het is nu wel echt extreem. Maar het EK agilty gaat morgen gewoon door :-X wel met aanpassingen in de planning, maar serieus, dat moet je toch niet willen...
Top :thumbup:

::) :censored2: :uglystupid2:
Ik zal het verder niet met woorden uitdrukken ......

Ik snap dat het lastig is echt maar veiligheid voor alles vind ik.
Door Ruisje
Honden en katten blijven hier verplicht binnen! We hebben helaas geen airco, maar met ventilatoren is het redelijk te doen: 25,5 °C.
Buiten is het nu nog 39 °C in de schaduw, gisteravond om 23u was het nog 30 graden, vanavond is verwachting om 32.
Uitlaten is kort - plassen, evt poepen en weer naar binnen.

We kijken uit naar volgende week als het met 25 °C heerlijk zomers wordt en 15 graden kouder dan vandaag. Afbeelding

Afbeelding
Door Kaio
20190725_184602.jpg
20190725_184602.jpg (2.1 MiB) 5532 keer bekeken
ja hij hangt in de schaduw maar denk dat ie wel iets last heeft van stralingswarmte van de muur, wat is dat een paar graadjes.
Maar die binnen temperatuur met, 1 mobiele airco en aircooler aan :-X
Door Spikkelneus
IMG_20190725_162718.jpg
IMG_20190725_162718.jpg (2.25 MiB) 5517 keer bekeken
Wij hebben dit. Vanochtend om 8 uur was het binnen al 29. Ik ben ook compleet gekookt nu en de hondjes ook :(
Door CindyMayella
Vanochtend om 7.30 rondje gedaan... Kids hebben pas om 18.20 uur weer hondjes uit gelaten... eigenlijk nog te warm.... pfffff... ik ben rond 16 uur in slaap gevallen, kan niet meer zo goed tegen deze warmte.... ging ff naar buiten voor sigaretje... wist niet hoe snel ik weer terug moest :???: .... heb dat niet snel, maar dit is echt niet leuk meer... hier binnen met de ven (staat sinds vanochtend 6 uur aan), is het lekker....
Door Laika
De wereld draaide toen ik vanmorgen mijn bed uit stapte dus ik kon vandaag alleen maar liggen. Dan maar de tv aan voor de afleiding zegt de tv poef. Die kon ook niet tegen de warmte zeker? We hebben de sproeier aangezet onder de notenboom, de vogels zijn er zo blij mee :)
Door pearlsofpassion
We zijn op vakantie met mijn familie.
Heerlijk, in zo'n hittegolf. Not! :-X
Je kan niets gaan doen behalve binnen blijven. Leuk met die rustige omgeving en die speeltuin in de tuin waar je dus niets aan hebt. Nu zitten we al dagen binnen met 7 volwassenen en 4 kinderen van 4, 2,5, 2 jaar en 11 maand. :P
Buiten 38-40 graden, binnen 25-28 graden en net op de slaapkamer van de kinderen 32 graden. :-X
Ze worden compleet lekgeprikt door de muggen, vooral m'n baby, maar dat nog beter dan smelten, dus het raam staat wagenwijd open. Zo is het vannacht gezakt tot 27 graden. Dat was het dan.

En ondertussen me maar zorgen maken over m'n diertjes thuis. Gelukkig hebben we een super oppas.
M'n moestuin zal ook wel stuk zijn, das nog het minste van mijn zorgen, maar met zo'n hitte wil je gewoon thuis zijn en alles zelf in de gaten houden! >:(
Door tt-tjes
Lizzy schreef:Kunnen ze niet in de tuin?
Ze doen niks in de tuin helaas. Dan gaan ze me aan staan kijken of ze naar binnen mogen.

Vanmiddag naar het gras gedragen voor een plas. En net heb ik ze met een koeljas aan uitgelaten
Door Kaio
Nou niks van gemerkt....
Hier dus helemaal niet ;)
Nu om half 6 al boven de 20 graden.....
Binnen nog warmer...
Door Too
Binnen... nu 27°

Ben met matras en al verhuisd naar de kamer, tussen de open ramen in mèt ventilator ... wat een narigheid.
Zat om kwart over 3 aan de koffie ;D

Er staat een klein briesje maar t begint ook al wat op te warmen aan de zonkant.. what to do, what to do.
Door Spikkelneus
Buiten is het vannacht niet onder de 26 gekomen en binnen is het 29. Zaaaaaaalig begin van de dag :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door