tt-tjes schreef:
Ze hebben ze ook bij petsplace hier. 90x60 kost 35,00. 110x70 kost 50,00.
Niet echt goedkoop maar ze zijn wel goed.
Beter 1 keer goed denk ik dan dan twee keer slechtere kopen
Ik ga er bestellen maar meteen grootste maat. Want anders zullen ze te klein zijn en dan zit ik er ook weer mee. Hopelijk zijn ze hier snel. Normaal kunnen ze er morgen voormiddag al zijn. Kunnen ze ze gelijk morgenmiddag uittesten
Lizzy schreef:Je moet ze alleen niet dubbel vouwen en weg leggen.... Die van mij waren allemaal ongelofelijk goor beschimmeld terwijl ik ze echt ontzettend goed schoon had gemaakt EN droog had gemaakt. Ze lagen op zolder, ook een super droge plek. Echt zo goor dat we ze in een vuilniszak hebben gedaan op zolder, door de voordeur naar buiten zijn gerend en ze in de container hebben laten zakken. Dat was ook het moment dat ik riep "EN NU KOMT ER EEN AIRCO". Ik was zo pissig, vier van die dure dingen de container in 
Ik zou dat ook nog kunnen meemaken zoiets. Als je dat afgedroogd hebt zou je denken dat ze weggeborgen mogen worden dubbelgeplooid
Na een paar zulke momenten heb je dan wel je airco terugbetaald. Dat moet wel kl*te geweest zijn.
En als je voor heel je buurt schreeuwt dat er een airco komt, weten nog meer mensen het dan je denkt