Het is onvoorstelbaar, 32 graden in de schaduw, maar Duc ligt in de zon te bakken

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:In het Zweedse is het ook warm, maar goed te doen. Zou vandaag zo’n 26 graden moeten worden. In een houten huis wordt het wel sneller warm, maar goed, zo heet als in NL is het hier bij lange na niet.Eindelijk zomer, noemen we dat hier!
(Reden nummer zoveel om hier te gaan wonen)
Laika schreef:Het is dat het zo ver weg is anders gingen we vandaag lekker op bezoek bij Lizzy (lekker chillen bij de airco)![]()
Voor vandaag had ik een BAT training staan. Die hebben we verzet naar zondag maar ook dan wordt het heet![]()
De natuur kraakt hier in het oosten. De sloten staan droog en de vogels pikken alle appels kapot om aan vocht te komen.
Lizzy schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben niet thuis![]()
![]()
![]()
Paulus5 schreef:Ik denk dat ze jou daarvoor nodig hebben Lizzy. Je airco zal wel genoeg zijn![]()
![]()
![]()
Mijn honden willen allebei buiten gaan liggen in de zon in 35 graden. Die twee zijn niet goed bij hun hoofd denk ik
Lizzy schreef:ik kreeg gisteren om 11:30 een foto geappt van meneer van een husky vol in de zon. De gek. En een half uur later van een husky in de schaduw. Deze cartoon voldoen ze inderdaad perfect aan, zo gaat het bij ons overdag..... En da's wel prettig dat ze het zelf zo ook in de tuin /garage goed doen met dit weer. Hoewel ik wel blij ben dat ik morgen bij ze thuis ben.![]()
![]()
. Ik ben bang dat je gelijk hebt
![]()
![]()
![]()
Ze liggen in de zon? Wacht maar, die komen zo wel weer afkoelen! Doet me hier aan denken![]()
Off Leash.jpg