Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pike
Fijn PoP dat is toch een hele zorg minder.

Het is onvoorstelbaar, 32 graden in de schaduw, maar Duc ligt in de zon te bakken :-X Hij sleept zelf zijn kussen in de zon (waar hij vervolgens altijd half naast gaat liggen ::)
6AC0F9FB-C8B7-41A3-884B-C2650BB79AA4.jpeg
Door sam28
Fijn dat je Matthijs konijn gevangen zit en koel. Lijkt me een enorme zorg minder.

Ziva lag ook altijd in de zon, maakte niet uit hoe heet het was. Nu ze ouder wordt wil ze wel maar is het haar snel te heet. Ik zit iig wel binnen met mijn veestapel. Ik vind het te heet.
Door sam28
Warm is een understatement. ;D ;D
Ik heb met mn migraine hoofd een stuk met Ziva gelopen omdat de oppas dat straks niet kan. Die gaat haar laten poepen en plassen en dan eten ze samen een ijsje. Ziva een kong met yoghurt en een stukje kaas en zij een perenijsje. :biggrin2:

HEET is het.
Door Laika
Het is dat het zo ver weg is anders gingen we vandaag lekker op bezoek bij Lizzy (lekker chillen bij de airco) :biggrin2:

Voor vandaag had ik een BAT training staan. Die hebben we verzet naar zondag maar ook dan wordt het heet :(

De natuur kraakt hier in het oosten. De sloten staan droog en de vogels pikken alle appels kapot om aan vocht te komen.
Door Kim_S
In het Zweedse is het ook warm, maar goed te doen. Zou vandaag zo’n 26 graden moeten worden. In een houten huis wordt het wel sneller warm, maar goed, zo heet als in NL is het hier bij lange na niet.
(Reden nummer zoveel om hier te gaan wonen :D)
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef:In het Zweedse is het ook warm, maar goed te doen. Zou vandaag zo’n 26 graden moeten worden. In een houten huis wordt het wel sneller warm, maar goed, zo heet als in NL is het hier bij lange na niet.
(Reden nummer zoveel om hier te gaan wonen :D)
Eindelijk zomer, noemen we dat hier! :D 26 graden, heeeeerlijk!
Door Lizzy
Laika schreef:Het is dat het zo ver weg is anders gingen we vandaag lekker op bezoek bij Lizzy (lekker chillen bij de airco) :biggrin2:

Voor vandaag had ik een BAT training staan. Die hebben we verzet naar zondag maar ook dan wordt het heet :(

De natuur kraakt hier in het oosten. De sloten staan droog en de vogels pikken alle appels kapot om aan vocht te komen.
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Ik ben niet thuis :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Paulus5
Lizzy schreef::biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Ik ben niet thuis :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Ik denk dat ze jou daarvoor nodig hebben Lizzy. Je airco zal wel genoeg zijn ;) :cool: :icecream:

Mijn honden willen allebei buiten gaan liggen in de zon in 35 graden. Die twee zijn niet goed bij hun hoofd denk ik :idiot2:
Door Lizzy
Paulus5 schreef:Ik denk dat ze jou daarvoor nodig hebben Lizzy. Je airco zal wel genoeg zijn ;) :cool: :icecream:

Mijn honden willen allebei buiten gaan liggen in de zon in 35 graden. Die twee zijn niet goed bij hun hoofd denk ik :idiot2:
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: . Ik ben bang dat je gelijk hebt :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Ze liggen in de zon? Wacht maar, die komen zo wel weer afkoelen! Doet me hier aan denken :biggrin2:
Off Leash.jpg
Off Leash.jpg (192.09 KiB) 5219 keer bekeken
Door Siberienne
Lizzy schreef::biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: . Ik ben bang dat je gelijk hebt :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Ze liggen in de zon? Wacht maar, die komen zo wel weer afkoelen! Doet me hier aan denken :biggrin2:

Off Leash.jpg
ik kreeg gisteren om 11:30 een foto geappt van meneer van een husky vol in de zon. De gek. En een half uur later van een husky in de schaduw. Deze cartoon voldoen ze inderdaad perfect aan, zo gaat het bij ons overdag..... En da's wel prettig dat ze het zelf zo ook in de tuin /garage goed doen met dit weer. Hoewel ik wel blij ben dat ik morgen bij ze thuis ben.

Voor mezelf is het op 't werk prettiger in de airco :biggrin2: :biggrin2: 'Verheug' me er wel op om om 17:30 uur straks in de auto te stappen, die staat nl vol in de zon geparkeerd....
Door Paulus5
Ik zou mijn deuren maar sluiten als ik jou was! :D

Die cartoon is inderdaad wel volledig herkenbaar!
Maar dat jong veulen (pup van 7 maanden, haar eerste zomer) wil in de zon en de oudste legt hem er dan maar bij
Denk toch dat ze rap warm genoeg zullen hebben om binnen te komen ;D

Siberienne, auto in de zon vind ik wel het meest vervelende aan de zomer. Als je weg moet en de auto in de zon moet parkeren. Na zoveel uur zal het ook wel 60 graden zijn. Wordt ramen openzetten en puffen al rijden. Sterkte! :-X

En terwijl ik dit hier typ, zie ik dat ze zich al in de schaduw gelegd hebben ;D ;D

Ze krijgen straks beide een blok bevroren bone broth. Kunnen ze zich ook uitleven
Door sam28
Ik ben naar huis gegaan, stond te zwaaien op mn benen. Net de oppas/uitlaat van Ziva naar huis gestuurd en ben aan het lunchen. Zo maar slapen met een handdoek over mn hoofd.
Door fransbulletje
Het is nu 34,6 graden pfffffffff
Binnen 23 graden :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door