En wat een schrik Ronald en Kaio!
Eigen klaag: gisteravond een kleine wandeling gemaakt waarbij ik lange broek aan had gedaan tegen de muggen. Tijdens wandeling dacht ik 'wat zit daar voor zwarts op mijn broek', bleek een dikke teek

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Border Bandit schreef:Bedankt voor de lieve reacties en steun!Jeetje sterkte hoor vandaag
I.v.m. veel drukte hier, kan ik even nog niet reageren op de andere klagen. Dat doe ik over een paar dagen.
In het gesprek gaf ze aan dat ze het gevoel had dat ik vind dat ze niet goed genoeg schoonmaakt, ze heeft moeite met de planning en ze dacht dat ik zo een andere hulp kon krijgen.
Ik heb gezegd dat ik meedacht en dat ik dat niet meer zou doen en ik geef constant aan hoe blij ik met haar ben. Dat ik het erg jammer vind dat ze het niet gewoon met mij besproken heeft. Ook zei ik dat dat van de planning, niks met mij te maken had en ik heb uitgelegd dat er geen mogelijkheden zijn voor andere hulp.
Dat laatste vond ze wel heel erg. Ze wil het nog een kans geven en blijft toch.
Maar het voelt wel ongemakkelijk.
Ik kan de hulp niet zomaar afzeggen. Ik moet dan zelf iemand vinden. Ik ken helemaal niemand. Omdat ik in een dorpje woon, is het ook lastig. In een stad wonen eventuele hulpen al snel in de buurt zeg maar. Als ze hier vanuit een ander dorp moeten komen, moeten ze toch altijd een stuk(je) reizen in mijn geval. Bovendien is er nogal wat concurrentie tussen de dorpen (geldt niet voor mij hoor.).
Dat opnemen was een goed idee geweest. Ik heb het (helaas) niet gedaan. Ze kwam 10 minuten te vroeg zodat het gesprek niet van haar werktijd afging, zodoende heb ik er niet meer aan gedacht.
Morgen moet ik haar leidinggevende bellen. Ik wil het wel hebben over een rectificatie naar de gemeente!
Het voelt allemaal niet goed, het is zeker niet netjes gegaan. Maar ik kan nu niet anders, ik MOET hulp hebben.
Even heel kort voor Ronald: wat naar zeg!! Beterschap. Ik hoop dat het niet nog eens gebeurt!
Vanaf maandag heb ik meer tijd om te reageren.
Eef+doggies schreef:Wat schrikken, Kaio!Erg hè
Ik zou het erop wagen met ducttape denk ik, naar beneden vallend glas is ook niks![]()
Ik ook!!!
Ik ben die rotrupsen en steekbeesten meer dan zat
dinky89 schreef:Pfff dat klinkt wel als moeten kiezen tussen twee kwaden, geen hulp of een hulp die je vertrouwen flink heeft beschadigdO mijn God dat lijkt op een griezelfilmsterkte border!
En wat een schrik Ronald en Kaio!
Eigen klaag: gisteravond een kleine wandeling gemaakt waarbij ik lange broek aan had gedaan tegen de muggen. Tijdens wandeling dacht ik 'wat zit daar voor zwarts op mijn broek', bleek een dikke teekdaarna tijdens het wandelen nog wel minstens 20 teken van mijn broek gehaald en bij thuiskomst liepen er nog stuk of 5 over mijn broek, had een dikke zich vastgebeten in mijn bovenbeen en liepen er nog een paar los over mij heen
dag ervoor op zelfde wandeling geen enkele teek gezien....
kiara schreef:O mijn God dat lijkt op een griezelfilmZo voelde het ook wel, als horror![]()
En dan loop ik in een korte broek in bos maar misschien zijn mijn benen te glad![]()
En hebben ze meer houvast aan in jou geval een lange broek?Dood eng . Ben je ergens onderdoor gelopen ofzo of even gaan zitten op gras/bankje?
dinky89 schreef:Zo voelde het ook wel, als horrorFijn zo’n broek , voortaan dus gewoon spijkerbroek !!Enige verschil met dag ervoor was de lange broek IPV korte broek. Mijn vriend liep naast mij in het andere karrenspoor maar die had alleen last van rondzoemende beesten maar geen tekeninvasie terwijl hij ook lange broek aan had
Misschien was mijn insectenwerende lange broek van nosilife wel heel aantrekkelijk voor teken aangezien vriend spijkerbroek aan had
dinky89 schreef:Zo voelde het ook wel, als horrorEnige verschil met dag ervoor was de lange broek IPV korte broek. Mijn vriend liep naast mij in het andere karrenspoor maar die had alleen last van rondzoemende beesten maar geen tekeninvasie terwijl hij ook lange broek aan had
Misschien was mijn insectenwerende lange broek van nosilife wel heel aantrekkelijk voor teken aangezien vriend spijkerbroek aan had
pearlsofpassion schreef:Ik denk dat ik m'n kleine teen gebroken heb met tegen de stofzuiger te lopen.Auw.....
pearlsofpassion schreef:Ik denk dat ik m'n kleine teen gebroken heb met tegen de stofzuiger te lopen.Als je veel pijnklachten hebt kun je je kleine teen met brede leukoplast pleisters vast tapen aan de vierde teen. Dit geeft extra steun. Gewoon een cm of 7, 8 afknippen, onderlangs beide tenen aanbrengen en dan bovenlangs de pleister laten kruisen.
pearlsofpassion schreef:Ik denk dat ik m'n kleine teen gebroken heb met tegen de stofzuiger te lopen.Weet je dat zeker of is ie zwaar gekneusd?
pearlsofpassion schreef:Ik denk dat ik m'n kleine teen gebroken heb met tegen de stofzuiger te lopen.Een paar weken geleden stootte ik ook mn kleine teen tegen de stofzuiger