Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door argento
Hallo,
Sinds een week zijn Marie en robbie allebei op het verse voer. In het begin ging het prima. Sinds gisteren is robbie ziek. Spuugd alles uit wat hij eet en als ik thuis kom ligt de boel onder de diaree. Misschien heb ik een groente gebruikt waar robbie niet tegen kan, ik weet het niet.
Hij wilt nu niet meer eten. Hij heeft nog wel gedronken gelukkig. Ik kijk het even aan, maar anders even langs de da.
Ik heb de groente mix apert gezet en nieuwe gemaakt, misschien gaat het dan wel over.
Gr heidie
Door Lizzy
Wat heb je precies allemaal gegeven? Wat gaf je hiervoor? Heb je het langzaam opgebouwd? (en niet teveel verschillende dingen tegelijkertijd gegeven?).

Ik denk overigens dat er ook een goede kans is dat dit niks met het voer te maken heeft maar ook een virus kan zijn.
Door Ine
Ook ik heb 2 honden, die steeds overgeven en dunne ontlasting hebben. Ik vermoed door de warmte en zorg, dat er wel steeds voldoende drinken staat. Verder ogen ze niet ziek en willen wel gewoon eten.
Door diana
Boy was vandaag ook een beetje aan de diaree
heb hem een beetje rijst gegeven en wat roosvicee stop,
vanavond was het al weer wat vaster .
Door argento
Hoi, Ik zag dat ik het verkeerd had gepost. Ze krijgen vers eten.
Robbie heeft vanavond geen ontlasting gehad. (op het geen wat dun in ns huis lag??)
Hij heeft wel zijn eetlust terug!!! Het blijft een dalmaat!
Ik hoop dat hij zich de komende dagen wat beter gaat voelen. Het ging net zo goed op het verse. De ontlasting was goed en ik had zelfs het idee dat de uitslag van robbie (op zijn rug) minder werd!!
We gaan gewoon door. Misschien zat er iets tussen de groenten waar hij niet tegen kan of nog aan moet wennen.
Bedankt voor de reacties.
Gr heidie
Door Salty
1 van de bullen hier is ook afgelopen weekend ziek geweest,diaree en overgeven nu is hij weer oke,dus ik denk dat er inderdaad iets in de lucht hangt ???
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door