constance.blokzijl schreef:Ik heb gewoon de keiler gehaald!!!En zo katapulteer je jezelf dus van het klaagtopic naar het geluksmomentje van de dag topic.
Ben zo retetrots op mezelf en op de teammaatjes!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
constance.blokzijl schreef:Ik heb gewoon de keiler gehaald!!!En zo katapulteer je jezelf dus van het klaagtopic naar het geluksmomentje van de dag topic.
constance.blokzijl schreef:Ik heb gewoon de keiler gehaald!!!Geweldig! Super goed van je! Sterkte met de spierpijn
MillyMol schreef:En ik vond het nog leuk ook!
En zo katapulteer je jezelf dus van het klaagtopic naar het geluksmomentje van de dag topic.Wat een geweldige prestatie heb jij neergezet zeg!!!
![]()
Kaela schreef:Nou dat is dan geluksmomentje nr2 die spierpijn valt me 100% mee.
Geweldig! Super goed van je! Sterkte met de spierpijn
Elf schreef:Haha, dat heb ik ook altijd met de allesreiniger van SeepjeDie ga ik dan ook maar eens even besnuffelen volgende keer
constance.blokzijl schreef:Ik heb gewoon de keiler gehaald!!!Wauw, wat goed!!
Ronald schreef:Inmiddels de afgelopen anderhalve week al meer gefietst dan het afgelopen jaar daarvoor bij elkaar.Goed zo!!!
Wat een genot, die elektrieke fiets. En hij staat niet eens op standje hopeloos, maar zo af en toe bij wind tegen hellinkje op wel.
Ik merk ondertussen ook dat ik wat soepeler aan het worden ben in knieën en heupen. Nog eventjes en ik kan gewoon een lekker stuk wandelen of zo!
Ronald schreef:Inmiddels de afgelopen anderhalve week al meer gefietst dan het afgelopen jaar daarvoor bij elkaar.Fijn! Toen ik de eerste keer op mijn elektrische fiets stapte moest ik ook even slikken. Maar eenmaal op weg fietst het heerlijk en ik zou niet meer op een gewone fiets willen fietsen.
Wat een genot, die elektrieke fiets. En hij staat niet eens op standje hopeloos, maar zo af en toe bij wind tegen hellinkje op wel.
Ik merk ondertussen ook dat ik wat soepeler aan het worden ben in knieën en heupen. Nog eventjes en ik kan gewoon een lekker stuk wandelen of zo!
Ronald schreef:Inmiddels de afgelopen anderhalve week al meer gefietst dan het afgelopen jaar daarvoor bij elkaar.Wat fijn Ronald!! En goed bezig ook!
Ronald schreef:Inmiddels de afgelopen anderhalve week al meer gefietst dan het afgelopen jaar daarvoor bij elkaar.Nice! Heerlijk om weer te kunnen bewegen en te merken dat het je goed doet!
constance.blokzijl schreef:Ik heb gewoon de keiler gehaald!!!Ja wat stoer!
Ronald schreef:Inmiddels de afgelopen anderhalve week al meer gefietst dan het afgelopen jaar daarvoor bij elkaar.Heel fijn. Dat is echt een uitkomst zo 'n fiets.
Ronald schreef:En nog een geluksmomentje! Me er eindelijk toe kunnen zetten dat de ring van papa te klein is voor mijn worstvingers. En aangezien afvallen op het moment niet echt lukt, de ring maar groter laten maken. Was wel even slikken €€€, maar ja... dan heb je ook wat.Mooi en waardevol
Nu nog uitvinden waar de inscriptie betrekking op heeft...