Wat een lekker wijffie is je Pippekind toch!
À propos, over Pippa's gesproken: Marije, wanneer zien we Nobel weer eens voorbijkomen hier?

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef:Beetje glad ja, ook zonder stripvacht had dat hoofdje nog wel wat speelser gekund.Ze was inderdaad goed plukrijp, haren vlogen er zo af.
Ach, tegen de tijd dat je eraan gewend bent is het alweer terug![]()
Van onderkant vn staarten plukken kunnen veel honden echt ontzettend not amused zijn, dus ik kan me de keuze vna knippen voorstellen, alleen had ik het dan met ene efffileer gedaan om juist dat strakke te voorkomen.
Maar praat hier gewoon over met je trimster, want het gros van de klanten wil graag zoveel mogelijk eraf per trimbeurt en dat jij dat niet wil en de boel graag wat ruwer wil dat moet je haar gewoon vertellen.
Zo te zien was ze nu wel goed plukrijp, dan was je zelf te laat voor een stripvacht. Als alles rijp is kun je niet alleen de rijpe haren plukken en de rest laten staan. Ja kan wel, heb je dus alsnog een kale hond
Pauline schreef:Wat Angelique zegt. J&J gingen elke drie maand om in stropvacht te kunnen blijven. Één keer iets te laat met Joris en hoppa in zijn hemd, zo kaal als ik weet niet wat. Is in al die jaren één keer gebeurd. Ook het werden onderkant, voetjes en staart geknipt.Ze is gewoon een lekker ding en kan elke "looks" hebben maar ik zie haar liever met een wat ruwharig snoetje
Ik vind Pippa er dus geweldig uitzien zo, dit is echt mijn ding!