Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef:Lekker! Zijn de groentes in de salade allemaal rauw? Of moet je nog wat met aardpeer?Nee hoor, de aardpeer kun je rauw eten, héérlijk! Smaakt fris/zoetig/nootachtig! Ik heb wel biologische, ik schil ze dus ook niet.
- pien - schreef:Nee hoor, de aardpeer kun je rauw eten, héérlijk! Smaakt fris/zoetig/nootachtig! Ik heb wel biologische, ik schil ze dus ook niet.OK, dank je en bedankt voor de tip!
pearlsofpassion schreef:Ja, een beetje als kruisbessen inderdaad, en die vind ik ook erg lekker! Ik maak er ook schijfjes van en kop en kont eet ik niet.![]()
En lekker toch? Beetje meer bite.
Ik snij hem wel in schijfjes, dat vind ik het leukst.
koekje schreef:Hier heb ik toch mijn twijfels bij...
Werkt ook voor bananen. Geen gezanik meer welke kant de banaan open moet, gewoon met schil en al naar binnen.
Lizzy schreef:Eten jullie dat soort vruchten met schil dan ook biologisch of maak je je geen zorgen om de bestrijdingsmiddelen?Tot nu toe maakte ik me geen zorgen, mee he.
Lizzy schreef:Eten jullie dat soort vruchten met schil dan ook biologisch of maak je je geen zorgen om de bestrijdingsmiddelen?Nee, ik schil zowel kiwi's als bananen
koekje schreef:JaWhahahaha, nou, briljant excuus Koek![]()
Maar ik heb een goed excuus. Ik dacht namelijk dat Eelke dat ook deed.