Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3376328
pearlsofpassion schreef:Brrr, nee klinkt niet lekker.
Ik duim dat het meevalt. :P
Het viel mee. Ik had een beetje eiwitbehoefte en die werd wel gestild. Het gaf ook een beetje bite aan de pastasaus. Maar volgende keer doe ik weer champignons :biggrin2:
Door Lizzy
#3376357
fransbulletje schreef:Zelfgemaakte aspergesoep met broodje ei.
Gewoon simpel heb niet veel eetlust, mis mijn maatje :'(
Ahhhh :'( :-* . Je hebt een beetje comfort food nodig en aspergesoep is dat precies :-*
Door fransbulletje
#3376362
Lizzy schreef:Ahhhh :'( :-* . Je hebt een beetje comfort food nodig en aspergesoep is dat precies :-*
Daarom morgen pizza met biologische pizzabodem van bakkerij het Zonnelied :D
Belegd met vooral veel groente en wat kaas.
Door Lizzy
#3376497
Whaaaaaaaaaa, ik heb SoFish Fillet – Salmon Style gekocht. Ik vind het gedurfd :biggrin2: . Ik maak er aardappeltjes bij. En sperzieboontjes. En een salade van komkommer, tomaat, ui, radijs, etc. Ik ga de zalm bakken en flink bestrooien met dille. Realiseer me ineens dat ik er niks van een sausje bij heb. Oef. Leo zonder saus of jus of iets. Ik ga nog gauw wat bedenken!
Door - pien -
#3376506
Ik had biologische kipvleugeltjes...snel een beetje marinade gemaakt van ketjap/ui/knoflook/wat citroensap. In de koekenpan gemikt, aangebraden, wat water erbij, en in de oven gezet.
Hmm, wat eet ik daarbij...er ligt nog pastinaak en bloemkool...géén pastinaak hierbij ~ Indonesisch recept voor bloemkool gevonden (hij schrijft zó grappig ;D ) http://www.kokkieslomo.nl/sambal-goreng-bloemkool/ met niet ál te veel ingrediënten, rijst erbij koken en dan is het compleet!
Door Lizzy
#3376507
pearlsofpassion schreef:Gewoon room of mascarpone met dille (peper, zout, nootmuskaat). Meneer doet er ook een (eerst gestoofd) sjalotje in.
Gaat super bij vis.
Wij combineren zalm dan doorgaans met broccoli. :biggrin2:
Bedankt voor de tips! Ik ben een beetje aan het rommelen met creme fraiche en dille en zo :-*

Ik wilde eigenlijk groene asperges tips en peulen erbij eten. Die heb ik al twee keer met 35% weten te scoren en er risotto mee gemaakt. Maar helaas....... De broccoli was in de bonus en dat had ik dus pas gegeten en vandaar de sperzieboontjes :)
Door Lizzy
#3376512
Rokerig. Beetje in de verte naar vis, zei Leo. Ik vond 'm lekker. Stevig. Zout (hoewel de hoeveel zout echt wel meevalt) maar lekker pittig. De moeite waard om 'm van de zomer ook op de BBQ te smijten! Ja hoor, een lekkere vegan variant maar Leo zei "je moet geen visvervanger verwachten".
Door Lizzy
#3376590
Ik ga bami maken. Ik heb de tempeh al in de marinade staan (knoflook, gember, laurierbladeren, suiker sojasaus, sambal - ingekookt). Ik heb al pindasaus gemaakt, zure komkommer, gebakken eitje erbij. Oh, en veel groenten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door