Ja het lucht wel op. Het is het tv kastje, dus daar kijk je toch ook wel vaak naar natuurlijk. Dat kastje hadden we trouwens ook vanwege Gijs gekocht. Die daap ging savonds voor de tv zitten als hij eten wilde / naar buiten wilde. Dat was irritant en die strijd kregen we niet gewonnen (en hem 20 keer per avond naar zijn plek sturen is óók irritant). Dus kochten we gewoon een hoger kastje zodat we over hem heen konden kijken. (dat lukte bijna, alleen de ondertiteling konden we dan net niet lezen). Opgelost! Dachten wij. Want hij had natuurlijk goed door dat zijn actie niet meer zo irriteerde, dus ging hij dan maar blaffen
En dan werden wij wel echt heeeel boos. Dus dan sprintte hij een eind weg om vervolgens 'braaf' af te gaan; dan gooide hij eerst zijn kop dramatisch in zijn nek, rolde met zijn ogen

en stortte zich dan ter aarde. Dat had ik eigenlijk eens moeten filmen. Ooohh wat een draak was die hond. Mijn zwager herinnerde me laatst nog aan zijn 'val toch dood' blik. Als je dan zei dat hij af moest, dan keek ie in het voorbijlopen nog eens erg boos naar je 'val toch dood trut'. Om dan bloedchagrijnig weg te sjokken. 'dan toch niet'.
Ha er zat wel karakter in. God wat hebben we met dat beest afgezien

en dit is eigenlijk helemaal geen klaag