Anne, ik vind het wel een beetje flauw dat je niet alle smileys uit je hoofd wilt leren hoor, kom op, we mogen van de leden ook wel wat input verwachten he

Moderators: Lizzy, Charlie Angel
Lizzy schreef:Ik heb hier ook nooit last van... Is dit via je telefoon of via je PC? Gebruik je Tapatalk (wie gebruikt dat eigenlijk nog? Want ik zou daar eigenlijk wel vanaf willen....).Dit gebeurt op de pc, ik post nooit met mijn telefoon op BP. Te veel gepriegel.
eelke schreef:Ik ook
Anne, ik vind het wel een beetje flauw dat je niet alle smileys uit je hoofd wilt leren hoor, kom op, we mogen van de leden ook wel wat input verwachten he
Kim_S schreef:Ach gossieZodra ik de macht over me smileys terug heb, mag je weer jennen, hoor!![]()
Zal het nooooooit meer doen![]()
Vind het toch wel een minpuntje dat je vanuit Zweden geen aparte smilies op BP kunt zetten... *Heroverweegt emigratieplannen*
Anne in Zweden schreef::knuppelsmiley: :knuppelsmiley: :knuppelsmiley:Je bent wel lief hoor.
BlissSpirit schreef:Ik gebruik tapatalk, echt super handig op de telefoon. En volgens mij nog best veel anderen. Kan ik zien, omdat je alleen als iemand via tapa een bericht stuurt, de goede smileys ziet en anders alleen een lachend gezichtjeIk niet.
Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
pearlsofpassion schreef:Ja, klopt, jij kan mijn smiley wel zien, maar ik de jouwe niet als het bericht via het forum is gepost. Dan zie ik alleen zoiets
Ik niet.
Ik vind de mobiele versie van het forum veeeel handiger en aangenamer.
En ik zie jouw smiley ook gewoon hoor. Of was het dat niet wat je wilde zeggen?
BlissSpirit schreef:Ja zeker, maar blijf tapa overzichtelijker vinden op de foon. SorryHoelang geleden is dat? Want zo nu en dan worden er natuurlijk updates gedaan.
Maar goed, verdwijnt BP op tapa, dan zal ik er vast wel een keer aan wennen
Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk