pearlsofpassion schreef:Ze geeft wel eens over, maar niet structureel ? En is ze dan ervoor ook misselijk?
Ja ze is misselijk. Ze gaan dan op zoek naar iets waarvan ze gaat kotsen. Een blaadje oid.
Ik heb er nooit veel aandacht aan gegeven want het is niet dat ze wekelijks kotst maar nu ik er over nadenk word het wel steeds wat vaker. Ik heb niet het idee dat ze super ziek is, alleen dus op sommige dagen een "niet pluis" gevoel.
pearlsofpassion schreef:Lea eet nog goed?
Ze eet nog heel goed, altijd honger.

Ze eet alleen niet zo snel en laat soms het laatste stuk staan om dan een paar uur later te blehren dat ze nog wat heeft.

Want dat onthoudt ze.
pearlsofpassion schreef:Ale, zoals gezegd zou ik haar wel nierdieet geven. Bandit is een erg goed merk.
Ik heb naar Bandit gekeken, Christ wat duur!! Ik zou op 135€ per 3 maanden uitkomen.. Das meer geld dan dat Ziva eet.
Wat moet, dat moet hoor en ik verzin wel een oplossing, desnoods eet ik zelf minder. Maar ik schrok ervan.
pearlsofpassion schreef:Uit je verhalen had ik haar trouwens geen 17 jaar geschat. Er zit nog pit in.

De DA ook al niet!! Ze zei dat Lea een enorme kop erop heeft zitten. En dat klopt.
Als madam iets niet wil, dan gebeurt het ook niet of ze laat duidelijk merken dat ze er niet van gediend is.
Gister heeft ze anderhalf uur keihard gemiauwd omdat ze in het vervoersbakje zat naar de DA. En met bloedprikken wilde ze de DA bijten maar is op mijn vinger zacht gaan knagen, zo lief
Too schreef:Zorgen dat er wat extra vocht in gaat door wat water aan de kvv toe te voegen en iets van vis- of algenolie te geven
Ze krijgt nu al 7 jaar 80gr KVV in een 250ml bakje. Die word volgegoten met water. Moet ik er meer water bij doen?
Ze drinkt tussendoor ook wel wat.
Ik ga vis- of algenolie aanschaffen, dan krijgt ze dat er ook bij.
Ik vind de Bandit zo duur, zeker op mijn budget en het feit dat alle 3 de dieren al jaren van mijn spaargeld eten dat bijna op is ondertussen.
Maar ik ga iig voor 3 mnd aanschaffen zodat ik 3 mnd tijd heb om me in te lezen in zelf samenstellen.
Van de DA heb ik nog niks gehoord, maar ze werkt alleen op de dinsdag in deze praktijk dus ik ga -als vanmiddag nog niks gehoord- even bellen met de praktijk.
Ik voel me er iig erg rot onder, het huilen staat me nader dan het lachen, heb er enorm slecht van geslapen, maak me enorm zorgen en ik heb geen idee wie te geloven. Machteloos maakt het.