Zit biergist in puur probiotic? Heb gelezen dat er gist inzit maar weet niet of dit biergist is? En algen wordt ook aangeraden door IB maar is dit zo noodzakelijk (voor pup vooral dan)?
Groetjes
Moderator: Lizzy
Julie5 schreef:Hallo hier ben ik weerEr zit dus geen gist in en ook geen biergist. Ik vind gist en biergist drie keer niks. Ik vind algen daar in tegen een prima aanvulling. Het levert dingen als jodium. Hebben honden daar niet veel van nodig. Idem voor zout. Algen geven in kleine hoeveelheden juist dat soort nutrienten. En je vindt dat niet in probiotica.straks worden jullie me beu
Zit biergist in puur probiotic? Heb gelezen dat er gist inzit maar weet niet of dit biergist is? En algen wordt ook aangeraden door IB maar is dit zo noodzakelijk (voor pup vooral dan)?
Groetjes
Julie5 schreef:Aah oké dan ga ik misschien toch nu al eens rondneuzen maar waar bestelt u dit dan? Of kan dit in de supermarkt gekocht worden? Ze hebben daar zeewier maar is het hetzelfde?Algen zijn in principe algen natuurlijk. Maar bij de dierenwinkel hebben ze gewoon deze: