Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door doranto
Kaio schreef:Oo dus die leren zitten dus ongeveer hetzelfde als de gewone. Ik zit er al een tijdje over te denken om die ook te kopen. Mijn merrels zitten nl. erg fijn. Twijfel dan alleen of ik daarvan geen half maatje groter moet omdat het leer is :g:

En die Joe nimble die nimble toes vind ik ook leuk maar ik vind ze overal gewoon te duur zeg
Ik heb de flextoes van Joe Nimble. Die zitten het allerfijnste van alle bf schoenen die ik op dit moment heb. :)
Door Kaio
Doranto schreef:Ik heb de flextoes van Joe Nimble. Die zitten het allerfijnste van alle bf schoenen die ik op dit moment heb. :)
Oo dat is wel fijn maar ik zie dus overal prijzen van 165 euro.....en dan zijn het nog stoffen schoenen dus alleen mooi weer schoenen.
En ik heb nog ballerina's op mijn wensenlijst staan en ook Luna sandalen oid. ;D ;D ;D
Oja en ook toch nog eens een keer 5 fingers :P :biggrin2:
Door pearlsofpassion
fransbulletje schreef:Joe Nimble is echt mijn favoriete merk heb inmiddels 3 paar.
Ik heb van alle merken dezelfde maat maar de vivo is dan echt ruim ,vooral wijd.
Scoor nog wel eens wat in de uitverkoop, dat scheelt soms echt veel.
Kijk, daar heb ik schrik van. Ik vind de Vivo's helemaal niet erg wijd. Ale, de fijne schoen toch niet, de hoge wel een beetje achteraan dan. Ik ben bang dat ik andere merken smal ga vinden. En dan vooral aan de tenen he. Aan de hiel of enkel, dat boeit me minder.
Door fransbulletje
Kaio schreef:Oo dat is wel fijn maar ik zie dus overal prijzen van 165 euro.....en dan zijn het nog stoffen schoenen dus alleen mooi weer schoenen.
En ik heb nog ballerina's op mijn wensenlijst staan en ook Luna sandalen oid. ;D ;D ;D
Oja en ook toch nog eens een keer 5 fingers :P :biggrin2:
Ik heb van Joe Nimble suede laarsjes en schoenen,inderdaad prijzig maar blijven mooi.
Nu paar witte sneakers besteld,wel van stof maar dat wide ik graag zijn wasbaar.
Als je bij anyonesrunshop in Tilburg besteld krijg je 10% korting op volgende bestelling dus dat scheelt weer.
Door pike
pearlsofpassion schreef:Kijk, daar heb ik schrik van. Ik vind de Vivo's helemaal niet erg wijd. Ale, de fijne schoen toch niet, de hoge wel een beetje achteraan dan. Ik ben bang dat ik andere merken smal ga vinden. En dan vooral aan de tenen he. Aan de hiel of enkel, dat boeit me minder.
Hmmm ik vind de vivo’s ook lekker breed. Maar als ze voor jou toch aan de smalle kant zijn dan zou je eens naar de herenmaten moeten kijken want die zijn dus duidelijk breder. En dan bedoel ik aan de teenkant in elk geval. Ik heb ze inmijn handen gehad in de winkel en dacht toen van ai die zijn wel erg breed.
Door fransbulletje
Ze passen en zitten geweldig zoals al mijn Joe Nimbles :D
58381344_657348798035812_1900694578063736832_n.jpg
58381344_657348798035812_1900694578063736832_n.jpg (504.51 KiB) 1546 keer bekeken
Door Kaio
Ze zijn leuk hoor! :D

Ik durf dat hier echt niet, witte schoenen, ook niet wasbare. Of er staat een hond op, of hij beland op mysterieuze wijze In Oli's bek...en nou ik ben zelf ook nog wel een knoeipot, wit of licht t-shirt hoef ik ook niet aan te beginnen ;D
Door Lizzy
Kaio schreef:Ze zijn leuk hoor! :D

Ik durf dat hier echt niet, witte schoenen, ook niet wasbare. Of er staat een hond op, of hij beland op mysterieuze wijze In Oli's bek...en nou ik ben zelf ook nog wel een knoeipot, wit of licht t-shirt hoef ik ook niet aan te beginnen ;D
Geef mij een wit t-shirt en er is altijd direct een hond die d'r bek aan me afveegt :biggrin2:
Door fransbulletje

;D ;D ;D
Ze zijn wel voor netjes niet voor een bullenwandeling en een witte broek lukt prima zelfs 2 dagen :biggrin2:
Door fransbulletje
Lizzy schreef:Geef mij een wit t-shirt en er is altijd direct een hond die d'r bek aan me afveegt :biggrin2:
Zo hoog springen ze hier gelukkig niet :biggrin2:
Door src_esther

+1
Door hannabelgje
Ik ga toch eens wat serieuzer naar Joe Nimbles kijken dan. Mijn Vivo's waren ook 135 euro en na 3 mnd al kapot. Dan liever iets meer uitgeven en er langer plezier van hebben. Nog even wachten op mijn vakantiegeld.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Kaio
Lizzy schreef:Geef mij een wit t-shirt en er is altijd direct een hond die d'r bek aan me afveegt :biggrin2:
Aan die donkere ook hoor, alleen zie je dat dan minder ;D ;D ;D ben enigszins bekend met het fenomeen ;D
Door Kaio
hannabelgje schreef:Ik ga toch eens wat serieuzer naar Joe Nimbles kijken dan. Mijn Vivo's waren ook 135 euro en na 3 mnd al kapot. Dan liever iets meer uitgeven en er langer plezier van hebben. Nog even wachten op mijn vakantiegeld.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
135 en kapot in 3 maanden :-X ik bedoel we praten niet over schoenreus/scapino schoenen en prijzen he.
Door doranto
Ik heb de lederen flextoes van Joe Nimble nu bijna 2 jaar. Het zijn de schoenen die hier verreweg het meeste gedragen worden. Zelfs 's-winters draag ik ze dagelijks in en rondom huis en draag alleen de trackers als ik met heel koud weer ga wandelen. Als het minder koud ik, draag ik ze ook tijdens wandelingen. Ze zijn nog lang niet versleten. Dus wat is duur?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door